minder trek

Mijn dochter drinkt nu ineens minder, nu het zo warm is; ze heeft gewoon geen zin in meer. Heeft het inderdaad met de warmte te maken en kan het veel kwaad? Ze is verder heel levendig, en niet extra huilerig of zo, maar ja, met de warmte moeten we toch wel wat meer vocht hebben. Heeft iemand dezelfde ervaring? (ze is 4,5 maand en krijgt alleen nog maar bv; fruithapje geprobeerd, maar vindt ze nog helemaal niet lekker)
 
hoi hoi,zweet ze veel, en heeft ze wel goede plasluiers? Als ze haar voedingen minder drinkt en ook veel zweet, en weinig plast, houd ze denk ik te weinig vocht binnen. Zolang de luiers nog vol zitten is het geen probleem als ze wat minder drinkt. Misschien kan je proberen af en toe wat slappe thee, of thee speciaal voor baby's tussendoor te geven. Als je dat wil natuurlijk, want het moet dan uit de fles. Mijn dochtertje nu 7 maanden hield helemaal niet van ander drinken dan voeding, maar ben het wel steeds aan blijven bieden. Steeds ander smaakje, of oude smaakje nog een keer, en uiteindelijk ging ze het drinken. Ze moeten er gewoon ook nog even aan wennen denk ik. Succes!
 
Als je een fles geeft, kun je wat extra water in de fles doen. Dan krijgt ze wat meer vocht binnen. Bij bv verandert de samenstelling volgens mij ook als het zo warm is. Zelf moet je wel extra veel drinken dan natuurlijk!
succes!
 
Ik heb op een andere plek op het formu gelezen dat veel kindjes minder drinken met het warme weer van de laatste dagen, hoewel je het tegenovergestelde zou verwachten. Het zal dus wel normaal zijn. Ook mijn dochter (14 weken) lijkt minder te drinken. Ze krijgt bv en ik let er zelf wel goed op dat ik extra veel water drink.
 
ok Bedankt; nu het warme weer wat iover is,drinkt ze ook weer beter. Het zal er vast mee te maken hebben. Ja, ze zweet ook veel. Zelf zweet ik ook veel; en ik drink liters water. Maar ik geloof dat hety probleem over is.
 
Terug
Bovenaan