Minder ver dan gedacht en bloedverlies

<p>Hallo allemaal,    Vanmorgen bij de verloskundige geweest nadat ik een aantal dagen bloedverlies en krampen had. (eerst rood, toen roze, toen even niks en toen weer rood roze, slijmerig.</p><p> </p><p>Volgens eigen berekening zou ik nu 6+4 zijn. Echter zag de verloskundige alleen een vrucht zak en een dooier zak. Iets dat past bij een termijn van 4 a 5 weken.   Ik ben begin december met de pil gestopt.  17.12 eerste menstruatie. 14. 1 eerste positieve test (vroege test)  19.1 positieve normale test. Clear Blue gaf aan 1 a 2 weken zwanger. Onregelmatige / onbekende cyclus (pcos)   </p><p> </p><p>Kan het zijn dat ik echt minder ver ben? Dan heb ik met 2 weken al positief getest  Kan dat?  Of moet ik me voorbereiden op het ergste? </p>

Bij mij was het helaas een voorteken van een miskraam, maar soms doet je lijf gekke dingen en gaat het toch goed. Hopelijk heb je binnenkort toch goed nieuws! Sterkte met de onzekerheid.

Hier helaas ook geen positieve ervaring. Toen ik voor mn 7 weken echo kwam bleek de kleine 6+2 te zijn, we hadden ovulatietesten gebruikt dus ik wist dat dit niet kon kloppen. Een paar weken later helaas ook misgegaan..

Sterkte meid, de tijd zal het leren. Ik duim voor je!

Ook ik heb ovulatietedten gebruikt en ik kwam zelf uit op 11 februari mijn uitrekendatum maar toen met termijnecho vastgesteld dat hef op 13 februari is. Nu 38.3 zwanger dus zelfs met misberekening kan het gewoon goed gaan.

Ik ben bij de zwangerschap van mijn zoontje ook 1 week terug gezet. En dat terwijl ik hormonen spoot voor mijn eisprong en dus daadwerkelijk wist wanneer die was geweest.

Ik heb net nog een clearblue indicator test gedaan. Deze gaf aan 2 a 3 weken terwijl ik 2.5 week een test deed die 1 a 2 weken aangaf. Ik heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. 
Als mijn test vandaag aangeeft : 2 a 3 weken dan betekent dat dat de bevruchting 2 weken terug plaats heeft gevonden terwijl ik toen positief testte. Dat kan toch niet? 

Terug
Bovenaan