minder werken.....

A

Anoniem

Guest
Gisteren met knikkende knieeen bij mijn baas aangekaart dat ik minder wil gaan werken. Haar 1e reactie was dat ze niet vrolijk werd van dames die maar 16 uur werken, je raakt dan de binding met het werk kwijt. Ok, daar zit iets in, ben ik wel met haar eens. Maar ze zei zeker geen nee, maar ze moest het overleggen met HAAR baas.
Daarna het toch maar, met knikkende knieeen weer, aan mijn collega's verteld. 1 Collega kreeg gelijk een rood hoofd; 'ik zit net onze baas een mail te sturen met hetzelfde verhaal'. Zij wil dus ook minder werken. En wat wil nou het geval??? Wij hebben ook een collega die juist meer wil werken (ligt in scheiding) en is dus erg blij met onze 2x 4 uur. Dus...... wij een en ander op papier gezet en wij waren er dik tevreden over; bezetting is rond en beter dan dat ie was! Onze baas vond dat het er goed uit zag en vond het helemaal goed dat we dit zelf rondgebreid hadden. Ze ging het nog wel overleggen met haar baas, maar we hebben al een beetje een ja!
Gelukkig is onze 4e collega het er ook mee eens. Iedereen blij!

Het heeft blijkbaar zo moeten zijn!

x van een hele blije miranda die dus naar alle waarschijnlijkheid per 1-2 as. 16 uur gaat werken! (2 hele dagen)

Dat komt dan mooi uit! Ben benieuwd of degene die uiteindelijk moet beslissen het er ook mee eens is.

groetjes Marid

Terug
Bovenaan