Minder werken

Hey meiden,

Las al dat ik niet de enige ben die moet minderen. Voor mij wordt het waarschijnlijk 2 uurtjes per dag minder. Afgelopen weekend behoorlijk harde buiken gehad en dat is nog niet echt de bedoeling met 19,5 week. Mijn leidinggevende vindt het niet echt leuk. Maar probeer me daar zo min mogelijk van aan te trekken. Mijn collega's, vriend, familie en vk steunen me wel in het minderen.
Het lullige is niet eens dat ik de uren niet vol kan houden, maar meer de werkzaamheden. Heb de hele dag ernstig zieke mensen aan de telefoon van alle leeftijden. Door al die hormonen kan ik me er echt niet meer zo voor afsluiten als voor de zwangerschap.

Zijn er nog meer die hier ervaring mee hebben?

Liefs Son

hi
ik werk ook al een tijdje maar 3 dagen. op advies van vls. heel irritant. al je werk in 3 dagen doen. bedrijf vind het ook niet leuk. maar ja wat moet je anders?

succes!

ik moet ook minder werken mijn werk is lichamelijk te zwaar ( kinderopvang ) . mijn baas is helemaal niet blij maar ja we moeten aan ons zelf denken . al is dat niet altijd even makkelijk .

ik werkte eerst 3 dagen ( 4 dagen is full time bij ons )

ik werk nu 2 hele 1 halve dag ( hele dag 7.30 tot 17.15 + 3 kwartier heen en 3 kwartier terug ) .

probeer dit nu zo lang mogelijk vol te houden .
tja en wat niet lukt dat lukt niet

Ook ik ben bijna toe aan stoppen met werken. Ben nog niet eens 17 weken zwanger. Bij de 1e en 2e ben ik ook gestopt rond 20 weken. Ik kan niet halve dagen werken, want ben leerkracht.
We zijn al druk aan het zoeken naar een vervanger voor na de kerstvakantie.
Mooi balen, want ik kan mijn groep eigenlijk nog niet loslaten....

Terug
Bovenaan