Minder werken

Hoi lady's!!

Vandaag bij de gyn geweest. Omdat ze met de 20wk achter kwamen dat onze meid een groei achterstand had, had ik 29 dec en vandaag echo's. De 29ste vond ie dat ze niet veel was aangekomen. Iets meer dan 100gram en 5 cm gegroeid in 2wk. Vandaag weer een echo gehad. Hij heeft kindje gemeten en de doorbloeding van de navelstreng en de aderen van me baarmoeder. Ons kleine meid was 140 gram aan gekomen in 2wk (had toen 2wk vakantie) tijd!! Super trots! De navelstreng werkt ook goed. Alleen de aderen van baarmoeder naar moederkoek niet. De gyn vertelde dat bij de meeste vrouwen hun lichaam automatisch zich aanpassen aan het "vreemde" persoontje wat in hun lichaam groeit. En bij sommige vrouwen dat niet gebeurd, en het lichaam niet zo goed weet wat het met het "vreemde" persoontje moet doen. Nu krijg ik om de 2wk groeiecho's om de groei in de gaten te houden en me bloeddruk word in de gaten gehouden. Die wil bij dit soort zwangerschappen te hoog worden. Maar hopen dat de kleine meid zo lang mogelijk blijf zitten en goed groeid. Moet nu halve dagen gaan werken en misschien wel stoppen. Morgen maar regelen met werk.

Liefs

Hey,

Zo dat is wel even schrikken zeg. Maar wel super dat ze nu veel was aangekomen :). Fijn dat ze het goed in de gate houden. Ik moet ook om de 2 weken naar de gyn.
Misschien maar beter die halve dagen toch? Ik hoop niet voor je dat je helemaal thuis moet zitten..

Liefs

Ja ene kant wel schrikken andere kant ook wel fijn dat we weten waarom ze achter loopt. Beetje dubbel. Maar fijn inderdaad dat ze ons goed in de gaten houden. En halve dagen is wel fijn maar ook raar idee. Maar alles voor ons meisje. Heb je een groeiecho over 2wk?

Liefs

Ja dat is zeker fijn.
Misschien is wat rust nemen juist goed en groeit ze dalijk zoals het hoort :).
Nee geen groeiecho, moet om de 2 weken voor controle vanwege me bloedverlies.

Ik loop er al 5 weken mee. Zit nu ook thuis, tot aan het einde van me zwangerschap. Omdat ik te vaak bloedverlies had. Verder houden ze me goed in de gate en krijg ik elke keer ondezoeken!
Succes vandaag op het werk, hoop dat ze het een beetje begrijpen?

Liefs

Ja ze doen helemaal niet moeilijk. Ze zeggen dat ik rustig aan moet doen en wensen me sterkte. Ze zijn nu allemaal dingen aan het regelen. Ben heel blij met de reactie. Hoop dat het ook snel geregelt is. Maar vanaf volgende 3 uurtjes werken!

Terug
Bovenaan