Hoi lady's!!
Vandaag bij de gyn geweest. Omdat ze met de 20wk achter kwamen dat onze meid een groei achterstand had, had ik 29 dec en vandaag echo's. De 29ste vond ie dat ze niet veel was aangekomen. Iets meer dan 100gram en 5 cm gegroeid in 2wk. Vandaag weer een echo gehad. Hij heeft kindje gemeten en de doorbloeding van de navelstreng en de aderen van me baarmoeder. Ons kleine meid was 140 gram aan gekomen in 2wk (had toen 2wk vakantie) tijd!! Super trots! De navelstreng werkt ook goed. Alleen de aderen van baarmoeder naar moederkoek niet. De gyn vertelde dat bij de meeste vrouwen hun lichaam automatisch zich aanpassen aan het "vreemde" persoontje wat in hun lichaam groeit. En bij sommige vrouwen dat niet gebeurd, en het lichaam niet zo goed weet wat het met het "vreemde" persoontje moet doen. Nu krijg ik om de 2wk groeiecho's om de groei in de gaten te houden en me bloeddruk word in de gaten gehouden. Die wil bij dit soort zwangerschappen te hoog worden. Maar hopen dat de kleine meid zo lang mogelijk blijf zitten en goed groeid. Moet nu halve dagen gaan werken en misschien wel stoppen. Morgen maar regelen met werk.
Liefs