minder werken :(

Hoi Dames,

Vanaf gisteren ben ik halve dagen gaan werken. (ik werk als leerkracht in het basisonderwijs) Ik ben op dit moment 22+2 weken zwanger. En ik heb al minstens 10 weken een buik die erg gespannen is. En daardoor ook veel pijn doet. Mijn bloeddruk schommelt. De vk vond het niet meer verstandig om fulltime te blijven werken met mijn beroep. Maar wat was het vanochtend zwaar om naar huis te gaan terwijl mijn kids 's middags nog naar school moesten. (ik heb deze groep al 2 jaar dus het voelt als mijn kids). Moest even mijn hart luchten.

liefs

Ik ken het om minder te werken. En wat jij hebt klinkt als harde buiken.

Ik werk normaal als verpleegkundige in de thuiszorg, maar moest al stoppen toen ik 15 weken was. Dus helemaal niet werken. Ik mis mijn clienten ook.
Nu werk ik als telefoniste voor 50 %.
Tis niet anders. Voor een goed doel zeg ik dan maar.
Sterkte... komt helemaal goed ;)

Balen inderdaad. Ik ben op dit moment het omgekeerde en heb alles bij elkaar denk ik richting de 50u gewerkt. Ik moet studenten begeleiden en wil ook nog graag wat eigen dingen af hebben. Ik ben dus echt super moe. Gelukkig gaat het met de kleine goed en blijven harde buiken meestal uit. Ik vraag me wel af hoelang ik dit nog ga volhouden, fysiek en mentaal. Ik mis mijn meiden.

Ook ik werk minder is wel lastig als je toch erg druk hebt op het werk!
Werk als filiaalmanager dus ben eindverantwoordelijk voor een zaak en we hebben echt hel weken achter de rug.
Ik verheug me heeeeel erg op 29 april dan gaat mijn zwangerschapsverlof in hiep hoi.
Vindt het aan de andere kant ook wel lastig omdat ik weet dat mijn meiden moeilijke maanden krijgen.

Terug
Bovenaan