Mini enquête: jouw (online) oriëntatie op kinderopvang

Beste (aanstaande) ouder,In opdracht van een landelijk gastouderbureau ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek naar jouw (online) oriëntatie op kinderopvang. Want op het moment dat je weet dat je een kindje gaat krijgen, komt vast snel de vraag: hoe ga ik de opvang van mijn kindje regelen als ik weer aan het werk ga? Ik ben benieuwd hoe jij als (aanstaande) ouder op zoek gaat naar de opvang van jouw liefste bezit, je kindje. Heb je hier al over nagedacht of ben je hier nog niet mee bezig? Heb je via internet of Facebook al informatie gezocht of weet je door gesprekken met mensen in je omgeving al welke opvang je kiest? Ik lees het graag! Bij deelname aan mijn onderzoek maak je kans op een BOL.com cadeaukaart t.w.v. €25! Het gaat om 11 korte vragen. Deelnemen kan via deze link: http://www.thesistoo.../web/?id=458382Dankjewel voor je deelname!Met vriendelijke groetjes,Adriënne van LiempdStudente Fontys Hogeschool Eindhoven
 
Die zal ik eens invullen! Ik kom uit Valkenswaard en ik vind echt dat er te weinig fatsoenlijke keuze is kwa opvang voor mensen die allebei onregelmatig werken.
 
Terug
Bovenaan