(mini) Forumdag in Breda !!

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Na aanleiding van mijn andere topic hier het een en ander op een rijtje;

De (mini) Forumdag wordt gehouden op

ZATERDAG 12 MEI 2007

Tijdstip                                     :       13:00 UUR
Lokatie                                       :        Stadspark Valkenberg te Breda
                                                                      (Tegenover het Centraal station van  Breda)  
Plaats van treffen         :        Hoofdingang van stadspark tegenover Centraal station.
Wat gaan we doen      :        Picknicken.. Terrasje pikken.. etc.. We zien wel!
Wat mee nemen            :      Wat te eten/drinken voor jezelf, lakentje/plate en
                                                                       goede zin!
Wat is daar allemaal :      T-Huis, speeltuintje met giga zandbak, vijver met
                                                                        eendjes etc..

Het is gewoon  een erg kindvriendelijk en gezellig park
                                                                        waar, bij goed weer, veel mensen vertoeven op
                                                                        lakentjes op het gras.

Wat zijn de kosten         :    Uiteraard is het gratis! Maar je kunt er genoeg kopen
                                                                         hihi..
Mag manlief mee?         :    Ja hoor,.. iedereen is welkom

Mocht het uit weerberichten blijken dat het een erg slechte dag wordt, dan verzinnen we een alternatief, of verzetten de datum.

Voor de duidelijkheid;

WIE GAAT ER ZEKER MEE ???

Ik heb er nu al zin in!!

Esmé mv Kay

Ja leuk!!!!!!!!
Ik ga zeker mee, is maar een uurtje rijden dus geen probleem.
Zet mij er maar op

Liefs Ilse mv Danique

Esmeeke  ik weet niet of je weer foto's gaat maken , maar ik wil het best samen doen.
Wij hebben ook een hele goede camera waar je mooie foto's mee kan maken.
(Dan sta je er ook eens op hihi)
Is ook wel leuk toch en heb je niet zoveel werk als de vorige keer.

Liefs Ilse mv Danique

Leuk, neem maar mee!!
Altijd leuk ook eens foto's van mij met Kay te hebben.. Dus doe maar!!

Ik neem hoe dan ook mijn camera mee, vind het veel te leuk!!

Slaap lekker!!

Thomas en ik hebben het al op de kalender bijgeschreven!!
 Gezellie!

-X- Marieke

De volgende mama's gaan zeker mee;

Ilse76
MamavanThomas
Esmeeke

Wie volgt ??

Ach, die grote wasmanden en stofzuigen doen we  s 'avonds wel!
Ik kom ook! Ben wel benieuwd naar jullie!

groet

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan