mini keukentje

Hoi meiden,

Ik heb gisteren zo iets leuks voor Maaike gekregen van mijn ouders. We waren zaterdag naar hun nieuwe huis wezen kijken en ook even naar de IKEA in Hengelo. Daar zagen we een mini speel keukentje en Maaike, Henk en ik waren meteen verliefd. Krijgen we ook nog te horen dat Maaike hem van mijn ouders krijgt hebben ze hem niet meer op voorraad.

Nu ben ik gisteren met Maaike en mijn moeder naar de IKEA in Duiven geweest en daar hadden ze hem. IK heb hem gisterenavond in elkaar gezet. HIJ IS TOCH LEUK. Vanmiddag krijgt Maaike hem en dan zal ik een foto proberen te maken en deze op mijn hyves plaatsen.

Dit wilde ik gewoon even kwijt.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Ik ben meteen even bij de Ikea op de site gaan kijken maar wat een geweldig mooie keuken zeg. Ik ben ook verliefd haha. Marissa is natuurlijk volgende maand jarig dus zou hem aan Opa en Oma kunnen vragen, maar wil ook zo graag de Duplo trein voor haar... keuzes keuzes, altijd moeilijk. Maar Maaike zal zich enorm gaan vermaken met haar super mooie keuken. Veel speelplezier samen

liefs Linda

Hoi Linda,

Is misschien wel een beetje een duur cadeau voor opa en oma. Dat was ook de reden waarom Henk en ik nog zo twijfelden. Maar hij staat nu en als ze zo wakker wordt dan eens zien hoe ze reageerd.
De foto staat inmiddels op mijn hyves.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Opa en Oma hebben hier een burget voor de verjaardag. Het bedrag is 80 euro, dus het zou wel mooi kunnen. Heb hem ondertussen op haar verlanglijstje gezet en Opa en Oma mogen daar zelf een kado van uitkiezen, net als het bezoke trouwens dus wie weet kiezen ze de keuken maar alles is eigenlijk leuk

groetjes Linda

Mette heeft ook een keukentje (Bijenkorf) voor haar verjaardag gekregen en het is nog steeds een hit. Ze is hartstikke druk met handen wassen, eitjes koken enz. Lief om te zien he!
x ing

Hoi Inge,

Ik had hem op de site van de IKEA gezien. Ik vond hem ook helemaal te gek!
Helaas hebben we er echt geen plek meer voor hier in huis. We hebben een klein fornuis en dat vindt Bas (en Eva ook nog vaak) al héél erg leuk.

Ik ben benieuwd hoe Maaike hem vindt.

Groetjes, Karin

o wat toevallig zeg!
Ik was vanochtend in de Ikea en heb dus helemaal verlekkerd naar dat keukentje staan kijken :)
Ik denk dat Sarah het hier geweldig zou vinden, maar zolang we een box in de kamer hebben staan vind ik echt dat we er geen plek voor hebben. Ze moet dus nog even geduld hebben tot haar zusje straks geboren is en wat ouders is en weer uit de box gegroeid is...

Ik ben natuurlijk wel erg benieuwd wat jullie kids ervan vinden en of ze er ook echt langere tijd mee spelen.

groetjes Tamar

nou meiden Maaike is inmiddels wakker en is meteen druk aan het koken. Foto's en filmpjes staan op mijn hyves.

Tamar,
Ik weet niet hoelang de IKEA ze nog heeft hoor. Het is een tijdelijk en erg gewild artikel. In Hengelo waren ze in een week al uitverkocht.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan