mini monkey ervaring, iemand???

hoi allemaal,
ik vroeg me af of er hier iemand ervaring heeft met draagdoeken ed.
nu zag ik de mini monkey en die lijkt me wel fijn en makkelijk????
ik had bij de eerste zo'n baby bjorn draagzak ding maar die was een beetje omslachtig met aandoen zeg maar...
hebben jullie nog aanraders???
liefs lot.

ow, okay, zal ik dat ook eens bekijken!

mini monkey is een soort van doek/zak met een rugzaksluiting zeg maar...beetje lastig uitleggen maar er staan er zat op mp!

Ik heb ze beide. Over de minimonkey ben ik niet zo tevreden als ze nog zo klein zijn. Heb hem bij onze 2e de eerste weken gebruikt, maar ik was de hele tijd bang dat hij stikte, omdat de doek helemaal over hem heen lag. En het wordt al snel (te) zwaar, omdat hij over 1 schouder hangt. En hij zit ook niet echt fijn, op de een of andere manier kregen wij dat zachte stuk net niet goed op onze schouder.

De minimonkey heb ik wel veel bij onze dreumes gebruikt als ik even de stad in ging. Heb je toch je handen vrij tijdens betalen etc.

Baby Bjorn heb ik heel veel gebruikt, vond ik veel makkelijker en ik had hem altijd vrij snel om.

Ik heb bij mn oudste eens een soort baby bjorn geprobeerd maar vond dat tien keer niets, zo'n klein hummeltje dat er in hangt.
Bij de 2e heb ik via mp een tricot slen aangeschaft, dat voelt een stuk beter alleen als ze wat groter worden dan gaat de doek (door de rek) snel zakken en wordt het erg zwaar.
Dat de 2e iets groter was het ik een ringsling aangschaft en deze veel vuldig gebruikt (zelfs met zn spreidbroek aan.

Voor de nu komende baby wil ik een draagdoek bykay kopen (draagdoek.nl), ik heb eens een lezing/workshop van haar bijgewoond en dat lijkt me echt ideaal.

met de mini monkey ben ik niet bekend.

Er is ook een draagdoekfourm((weet niet precies waaR) maar daar kan je volgens mij wel veel informatie en ervaringen vinden

Ik heb de draagdoek van bykay, voorheen draagdoek.nl. Zodra het kindje wat zwaarder wordt zakt deze vrij snel uit. Verder voor de eerste fase (lees half jaar) een fijne draagdoek. Ik had ook een baby bjorn, maar die heb ik bijna niet gebruikt en ook al weer verkocht.

minimockey werkte voor ons helemaal niet, baby bleek bij de geboorte een 9 ponder, en hij paste er dus echt liggend niet goed in, ik heb wel een tricot slen gekocht, die is echt geweldig, die gebruik ik nog steeds (hij is intussen net een jaar)

Ik lees hier trouwens ook veel mee, ik ben 7 juni uitgerekend van de tweede, maar de baby word zoiezo eind mei gehaald, vandaar dat ik een beetje tussen twee fora inhobbel.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan