mini monkey

Heb nu ook de mini monkey,maar heb em eigenlijk nog niet gebruikt.heb wel op internet weer bekeken van hoe wat waar met de kleine enz.
Heb soms toch nog de neiging om de kinderwagen te nemen als ik wil gaan wandelen,terwijl de mini monkey ja ook goed is.
Als t weertje t een beetje toe laat dan zal ik deze dagen em toch maar eens gaan gebruiken,zal de kleine ook wel leuk vinden.Dicht bij mama en toch nog wat kunnen zien,want ze kan al goed dr nekje recht houden enz..En t is eigenlijk ook wel ideaal om mini monkey te hebben voor bv als men een wkdje weg gaat dan hoeft men ni de hele kinderwagen enz mee te slepen maar gewoon de mine monkey en klaar....

hey,

Wij hebben een slen. Zo'n hele lange doek de je ombindt. Julia kon er vanaf de geboortje in. Inmiddels zit ze rechtop, zodat ze goed naar buiten kan kijken.
Super handig om haar zo mee te nemen om met de bus naar de stad te gaan. Of te gebruiken als ze onrustig is. Toen ze net geboren was en ze kon niet slapen, lukte dit in de doek bijna altijd wel.
ideaal!

hey,
had dr toen eigenlijk ni eens aangedacht om toen de kleine meid geboren was om te kijken voor een buikband.
Maar nu gaan we zeker gebruik maken van de mini monkey.Had eerst wel gekeken voor een lange doek maar toen zag ik deze,en ja ff proberen he.
Is voor beide wel fijn,de kleine is dicht bij je.en ze kan zelf ook wel veel zien en ja je hebt beide handen vrij.

Terug
Bovenaan