mini-taartje ideeen???

A

Anoniem

Guest
Jasmijn is morgen jarig  en zaterdag vieren we het.
Voor de gasten bak ik muffins, maar ik wil ook een mini-taartje voor Jasmijn. Zodat ze daar lekker mee kan kliederen. Heeft iemand tips voor mij? Waar ik iets geschikts kan halen of wat ik zou kunnen maken? Ik dacht dat ik zo iets makkelijk in de winkel kon kopen, maar ik heb nog niks gevonden.

Liefs Trudi

hoi trudi,

je hebt bij de hema kleine bakvormen van zo een 10 tot 15 cm doorsnee,
hier zou je een mini kwarktaartje in kunnen maken.
kwark mogen ze wel hebben, bij een kookwinkel van bijv; hoying, cook and co, of oldenhof... etc zou je versieringen kunne kopen zoals glittergel voor op de taart en dat soort dingetjes, heel makkelijk om te doen, en ziet er heel leuk uit...

veel succes ermee!
liefs marina

Hoi Trudi,

Als je toch muffins bakt waarom maak je daar dan geen taartje van??
Ze hebben tegenwoordig heel mooi gekleurd glazuur, zo kun je die van haar extra mooi maken, ook heb je stiften speciaal hiervoor (bij AH bijv) daarmee kun je dan bijv een 1 schrijven ofzo! Nog wat van die versierbolletjes erover (die hele mini's)!
Geniet van morgen en alvast veel plezier zaterdag!

Gr MJ

Hey!

Ik heb voor Thomas en Nina allebei bij de bakker een minitaartje besteld! Gewoon een groot formaat vierkant slagroomgebakje eigelijk. En die heb ik laten versieren, was heel leuk gedaan. kaarsje erbij, leuke kinder chocolaatjes.
En anders inderdaad je muffin versieren, vind ik een geweldig idee eigenlijk, hahahah! Of laat haar hem zelf versieren, een bordje met vakken, en vullen met slagroom, hagelslag, vruchtenhagel e.d en heerlijk zelf aan layen klodderen?
Succes ermee! ( En anders wel foto's hé?)

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan