@ Mini

Hoi hoi,

Ik las dat je zo moe blijft en dat je niet weet waarvandaan het komt. Heb je je schildklier weleens laten prikken?
Die beinvloed heel veel. Moeheid, depressies, gewicht. Ik moest daar ineens aan denken....
Verder alles goed?

Liefs Irene

Hoi irene,

heb het 2 weken geleden aangekaart bij de huisarts maar die dacht niet dat dit zo was, gewoon moe omdat het herfst is, met antidepr gestopt ben, en ik moeder ben van een druk klein kereltje dus...
Ik zal het nog eens aankaarten misschien dat ze het nu wel effe wil controleren.

Het zijn gewoon vage klachten; ben af en toe nog steeds duizelig, moe, en zie nog steeds niet zo als eerst dus wat het dan is?
Is voor mij ook een raadsel.
Zal wel weer eens bellen naar de huisarts.

Lief dat je er naar vraag, en me probeert te helpen,
Liefs Marina

Hoi Marina,

Ik wil even zeggen dat je goed naar je lichaam moet luisteren. Een arts denkt inderdaad al snel aan het rijtje dat je opnoemt. Dat is een mogelijkheid, maar er zijn er meerdere. Bijvoorbeeld die Irene noemt, maar het kan ook weer iets anders zijn. Ik wil alleen maar zeggen dat als je je niet goed voelt, je je niet moet laten afschepen door een huisarts. Dat heb ik ook altijd gedaan, maar je eigen gezondheid is heel erg belangrijk, zeker als je een kleintje hebt om voor te zorgen!
Laat je weten hoe het gegaan is als je naar de huisarts gaat?
Ik hoop gewoon dat je je snel beter voelt!

Groetjes,
Dory

Ik ben het inderdaad eens met Dory, Je weet wat je voelt en (mijn mening) huisartsen trekken vaak (te) snel conclusies aan de hand van je verleden. Nou is mijn huisarts niet zo, maar als ik weleens een invaller tref, dan is het precies zo.

Sta erop dat er uitgebreidt onderzoek wordt gedaan. Zeer lage bloeddruk of ijzer tekort kan je je ook zo voelen.
En blijkt uit onderzoek dat je dat allemaal niet hebt dan prima. Maar hoe kan een huisarts dat zeker weten door je alleen te zien?

Sterkte ermee en laat even weten hoe het gaat met je.

Liefs Irene

Zal volgende week eens bellen voor een afspraak, had dat eigenlijk vandaag willen doen maar is niet van gekomen.

Zal eens vragen of ze misschien wil bloedprikken en wil kijken naar hb, schildklier etc.

Een formuliertje voor uitgebreid bloedprikken is toch niet zo moeilijk,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan