minimaal bloedverlies bij 4,5 week, gaat dit goed??

Hoi dames,

Afgelopen jaar heb ik 2 miskramen achter de rug, 1 met 6,5 week waarbij het bloeden al met 3 weken en 5 dagen begon en ook vrijwel meteen behoorlijk heftig was. en 1 missed aborition. We kwamen er met 11 weken achter dat het kindje met 9 weken was overleden, we hadden toen wel met 7,5 week een echo gehad met kloppend hartje.
Nu ben ik weer zwanger. 4 weken en 4 dagen en heb nu 2 keer echt minimaal oranjeachtig slijm verlies gehad. Op het toilet, bij het afvegen en dan de rest van de dag niet. Heeft iemand van jullie dit ook wel is gehad en is het toch goed gegaan???

Hoop dat ik hier wat succesverhalen lees.

Liefs Jen

Hoi Jen,

Ik heb een geruststellend verhaal voor je. Ik heb bij allebei mijn zwangerschappen tussen de 6e en de 11e week licht bloedverlies/bruinig slijmverlies gehad. Allebei de keren heeft het niets te betekenen gehad. We hebben een gezonde zoon van vier en ben nu inmiddels ruim 37 weken zwanger van nummer 2. Je weet helaas zelf wat je voelt als het misgaat, maar de vk zei toen tegen mij zolang je geen pijn krijgt (die ook steeds heviger wordt) dan heeft het meestal niets te betekenen.
Ik hoop voor jou dat er hetzelfde aan de hand is als bij mij (niks dus) en dat het nu goed mag gaan bij je. Dat heb je zo onderhand wel verdient.

Groetjes Corina

ik denk dat het een innestelingsbloeding is.
dat is ook oranje/roze van kleur en slijmachtig.
zal heel hard voor je duimen dat nu alles goed gaat.

liefs, do

Het kan ook zijn dat, door een betere doorbloeding van dat hele gebied, een piepklein adertje gesprongen is en dat daardoor een beetje bloed in de afscheiding is gekomen.
Ik zou, zolang er geen kramp/pijn is, me niet al te druk maken. Immers, stress is ook niet goed voor de beeb.

Sterkte,

Anne

Hoi Hoi

Ik heb in februari ook een miskraam gehad en ben nu weer 14 weken zwanger, ik heb zoon 5 weken bloedings gehad en heb toen 4x een echo gehad en alles was goed, dus niet te veel zorgen maken hoe moeilijk het ook is.ik had zelfs een paar dagen helderrood bloed maar niets aan de hand.

Liefs Janine

Hey dames,

Bedankt voor jullie motiverende verhalen, ben nu gewoon zo bang na die 2 miskramen die ik al gehad heb, zeker omdat ik een beetje zo'n zeurend gevoel heb in mn buik, maar dat het ik bij mn eerste ook gehad en daar is een kerngezonde jongen uitgekomen van nu 12 maanden. Ik moet het allemaal maar afwachten. Denk dat ik het in ieder geval rustig aan moet doen, want ik merk dat het iedere keer is als ik een drukke dag heb gehad of mn zoontje (van 12 kilo) een stik heb getilt. Ik ga nog even de verloskundige bellen, hopelijk kan die me ook nog een beetje gerust stellen.

Liefs Jen

Hai hai,

Ik heb bij mn miskraam rozig slijmverlies gehad dat langzaam steeds meer werd. Na twee dagen was het inmiddels gewoon echt bloed wat ik verloor, en toen begon ook pas de buikpijn. Diezelfde dag is het echt doorgezet. Ik was toen 5,5 week.

Bij mn volgende twee zwangerschappen heb ik ook bloedverlies gehad. Bij mn oudste dochter begon het met 5,5 week met bruinverlies, wat heeft aangehouden tot ik 11 weken was. Soms was het best veel, een inlegkruisje vol, en soms bijna niets. Maar wel altijd bruin/oud, nooit roze of rood.... toen had ik ook die zeurende buikpijn.

Bij deze zwangerschap (ben nu 32 weken) begon het bruinverlies rond de 7 weken, wat met 11 weken ineens een maandverband vol helder rood met stolsels werd. Ik mocht het hartje komen luisteren en die deed het nog. Ik had trouwens ook al een echo gehad hoor. Met 12 weken ging het bloedverlies weg, en ik heb er tot nu toe geen last meer van gehad. Die dag dat het helder rood bloedverlies was, had ik trouwens ook veel gesjouwd met mn dochter (was toen denk ik 6,5 maand oud, nu bijna 1)

Terug
Bovenaan