Minimale cc’s

Dat ging niet helemaal goed sorry.
ik wil hiermee ook nog even langs het cb. Mijn kindje van 8 weken oud krijgt 120 cc aangeboden. Eigenlijk drinkt hij hier altijd maar 90/100 cc en soms heeft hij een uitschieter naar 120. Ik voed meestal 7 keer per dag maar daar ging hij gisteren heftig over in protest en voor elke fles was het huilen en maar 30 cc drinken. Dus besloot ik vandaag weer op verzoek te voeden met een maximum van 4 uur er tussen.
tot nu toe heeft hij: 
5:00 80 cc 
9:00 120 cc 
12:30 90 cc
 
15:45 90 cc 
gedronken. 
als ik hem een fles om 7 uur en om 10 uur geef en hij zou weer 90 cc drinken zou ik op een dag totaal van 560 cc vandaag komen. De laatste keer op het cb was hij 4435 gram en dat was 7 november. Als hij nu tegen de 5 kg zou zijn is dit niet een beetje weinig cc dan per dag? Of is dit voldoende? Hopelijk kan iemand mij adviseren voor ik naar het cb ga ?
 
Hallo Becca, 
Kan het zo zijn dat je zoon aan zijn sprong begonnen is? Je rekent trouwens altijd met poeder erbij, want dat is wat ze binnen krijgen.
 
Ik rekende altijd achteraf uit wat mn dochter gedronken had. 5 kg x 150ml = 750ml p 24uur. Het zou dus wat minder zijn deze dagen. Niet alle kindjes gaan makkelijk door hun sprong heen. Hoe is het inmiddels? 
 
Groetjes Lisa
 
Hallo Becca, 
Kan het zo zijn dat je zoon aan zijn sprong begonnen is? Je rekent trouwens altijd met poeder erbij, want dat is wat ze binnen krijgen.
 
Ik rekende altijd achteraf uit wat mn dochter gedronken had. 5 kg x 150ml = 750ml p 24uur. Het zou dus wat minder zijn deze dagen. Niet alle kindjes gaan makkelijk door hun sprong heen. Hoe is het inmiddels? 
 
Groetjes Lisa
 
Terug
Bovenaan