minimale hoeveelheid voeding?

Hallo,

Onze dochter Sanne is nu bijna 5 1/2 maand. We zijn inmiddels, op advies van het cb, overgestapt van 5 naar 4 flessen. Vraag me echter nog steeds af hoeveel voeding ze minimaal moet krijgen....Ze krijgt nu 4x 200cc, waarvan de laatste rond 19.00uur met 3 schepjes nutrix. Nu met het warme weer heeft ze haar flesjes toch minder leeggedronken. Dus vandaar mijn vraag hoeveel moeten ze met deze leeftijd minimaal aan flesvoeding binnen krijgen? (van het cb wordt ik niet veel wijzer, daar krijg ik verschillende info).
 
Lijkt me volgens mij prima hoor. Ze geeft het echt wel zelf aan. Wij hebben er al snel 4x 240 cc van moeten maken (maar die gingen ook niet altijd op hoor).
Als ze verder gewoon doorslaapt en niet klaagt is alles in orde hoor.
CB heb ik helemaal geen hoge pet van op, dus doe gewoon wat goed voelt.

Groetjes
 
Hoi Chris,

Je dochter moet minimaal 500 cc krijgen.
Dit staat op alle informatieve babysites en bij mij op het cb zeiden ze dat ook. Dus volgens mij komt ze daar wel aan. Geen zorgen dus en geniet van het mooie weer (dat onderhand al weer minder wordt volgens mij)
Gr. Marieke
 
In de folder die ik van het cb heb gehad staat dat kinderen vanaf 5 maanden 4 tot 5 keer per dag 200 ml moeten hebben. Mijn eerste indruk van het cb hier in Tilburg is overigens goed. Maar de toekomst zal het uitwijzen.
 
Terug
Bovenaan