Minimeeting in Houten foto's

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi,

Zo Fabio slaapt, pappa heeft gegeten, de hond heeft gegeten, mamma is gedoucht, de vaatwasser staat aan, de kamer weer glad, nu even mamma time achter de pc, dus de beloofde foto's van vandaag:

koekie eten

Handje van Max vasthouden

Lunchen met Sophie

Wat een kanjer he?

een onderonsje met Ylja

zwaar hoor, bewegen tussen al die ballen!

Ma, ik wil nog een keertje glijden!

Kunnen jullie liplezen? Túút túút!!!!!

Het was weer erg gezellig!!!!

Groetjes van Cissy

Zie je wel........... kwaliteit zegt ook wat (en niet alleen kwantiteit)! Sophie ligt nu vast en zeker te dromen van minstens 2 paar donkerbruine ogen hahaha.

Mooie mannetjes, leuke foto;s en gezellige mama's!

Tot ziens
Susan  

Wat een gave foto's weer!

Moet vooral lachen om de enerlaatste foto. Ik geloof dat Julian op de achtergrond zit (smelt altijd van dat manneke) met enorm veel plezier!! geweldig!!

Ziek er weer gezellig uit!! Wanneer is de volgende keer? hahaha..

Esmé mv Kay

Het ziet er gezellig uit. Onzettend jammer dat Dean ziek is/was. Volgende keer beter.

Groetjes,
Nelly.

hihi leuke foto's hoor!!
hoop de volgende keer er ook echt bij te zijn!

groetjes Jenneke

Zo, de derde was is gewassen en de droger staat weer aan... en er ligt nog een BERG!
Nou ja, in ieder geval even tijd op foto's te plaatsen. Ik heb er niet zoveel en dan is ook nog de helft overbelicht...grrr..
Maar anyway, hier de leukste:

Marieke met Thomas

Julian met papa aan het ballen graven. Haha, Julian was er al heel snel flauw van en toen zat papa daar nog...

Fotogenieke Fabio en Julian

Cissy en Fabio

Wederom Fabio en Julian, nu met mama's

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hey!

Ook eindelijk even de tijd gevonden om foto's   te plaatsen! Wij hebben een super-dag gehad! Op het kots incident na dan, hahahah! Hmmm, nou ja, niets aan te doen, zo simpel ben ik dan ook weer wel, hihihi! En Thomas heeft het zo vreselijk naar zijn zin gehad, niet te stuiten was 'ie zeg... Ik was zelf kapot na die paar uur... Enigste nadeel is dat Thomas dus iedere keer buiten bereik van het fototoestel rende... Andere mama's en dreumessen staan er wel goed op hoor!

Terug
Bovenaan