Minimeeting Scheveningen (foto's)

Vandaag zijn Stefanie, Danielle en Fonske naar Scheveningen gekomen, We hebben het supergezelli gehad!! Het weer viel reuze mee, 's ochtends regen, maar 's middags zowaar een zonnetje!

Stijn (net geknipt) met auto

Rara wie ben ik?

en ikke dan?

Molentje waaien, en sommige: molentje uit elkaar halen hihi

Molentje sláán...

Mamma's ook even op de foto

Natuurlijk even een visje eten

Het was echt een heel gezellige dag en Daan en ik vinden het zó lekker op het strand dat we hebben besloten om volgende week lekker een weekje naar Mallorca gaan!

Groetjes van Cissy

zo hee dat besluit zomaar even een weekje naar Mallorca te gaan! wat heerlijk! vind Wilfred dat wel goed Cissy

leuke foto;s, het lijkt me toch heerlijk om dicht bij het strand te wonen!

liefs Jenneke

Gezellig!!

Ik heb wel aan jullie gedacht hoor: het heeft hier écht van 's ochtends vroeg tot ver in de middag heeeeeeeeeeeeeel hard geregend. Maar al ziet het er wat waaierig uit, jullie zijn lekker buiten geweest, heerlijk zo!

Liefs
Susan

ps. ik kan volgende week ook wel een paar dagen weg hoor....... en ik ben ook dol op het strand!!

Zo !
Na ruim 2 uur zijn we er dan eindelijk... ! Normaal nog geen 40
minuten.. waren erg veel files! En Fonsie staat waarschijnlijk nog haha!

Koffers staan al klaar voor volgende week hehe, wat een lekker idee!

Enfin, hier de bijdrage van ons vwb foto's, we vonden het gezellig!

Siebe, op zijn gemakje met de bal!

Merijn, die wilde graag buiten dribbelen !

Evi, ja Evi ja die wilde eh...gewoon even lekker zitten!

Fons had een SAS-dag ! En Cissy wist wat dat betekende... (ik dus niet, dacht dat het om een 1 of andere krachtterm ging haha)

Steph gaf haar kleine man een lieve kus !

Evi Gullit was ook in Tha House !

Cis, helemaal happy bij 26 graden (ja echt hoor ! )

Mijn kleine kanjer

En Cis' kanjer Fabio!

Verder waren er geen aandachtspuntjes hehe

Liefs Daan

Ziet er gezellig uit dames.
Ik zag het niet zo zitten om heen en weer te rijden en in die korte tijd ook yoëll nog te laten slapen.
En toen ik vanmorgen al die regen hoorde vallen op mn dakraam, zag ik het helemaal niet zitten in de auto te stappen  sorry

Nou, hè hè, poeeehhh, pfffff. Na......bijna 3 uur, ja u leest het goed.....bijna 3 uur (!!!) waren wij weer terug in het Brabantse land....

File, o wat een file......file .......file.....file.....grrrrrr!!

Oke, om eerlijk te zijn we zijn om goed 17 uur aangereden bij "De Schorpioen" en na een korte tussenstop bij de McDrive (10 minuten), waren we om 19.45 uur thuis... De kids lagen om 20.45 gewassen en gestreken in bed.....

Ik heb nu niet zo heel veel puf meer om de foto's er op te zetten, maar ik ga dat zeker morgen doen, oke?!

Hahahaha, geen aandachtspuntjes meer Daan?!! Maar het was wel heel leuk en voor herhaling vatbaar, zolang het maar Scheveningen is. What a wonderfull place to be.....!! En Stephanie, nogmaals bedankt, ik ga er zeker gebruik van maken!

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan