MiniMiep

MiniMiep is bijna 15 weken en we hebben afgelopen woensdag weer het hartje gehoord. Helaas geen echo, want deze gynaecoloog (een vervanger)  maakt niet standaard echo's, mijn eigen gynaecoloog zegt altijd dat ie het net zo makkelijk vind even een echo maken ipv alleen maar hartje luisteren.

Maar goed het hartje klopt en dat is het belangrijkste.
Het zijn spannende weken, maar ik heb goede hoop.

Miep

Hoi Miep,

Fijn zeg dat het zo goed gaat. Kan me nog je berichtje herinneren dat je in je tuin bezig was met de rode puntmutsen... en nu alweer 15 weken zwanger! Super zeg.
Volgende keer misschien wel weer een echo!
Hoop dat je een beetje kunt genieten en lekker kunt gaan shoppen om leuke spulletjes te kopen, lijkt mij zo geweldig.

Doei
Ineke

Ja die puntmutsjes hebben me goed geholpen in de tuin. Daarna zijn ze niet meer langsgeweest, en nu moeten ze gewoon nog heeeeeel lang wegblijven.

Ik ben nog niet aan het shoppen, mijn kritieke moment ben ik nog niet voorbij. Bovendien ben ik niet iemand die al snel van alles in huis haal. Over anderhalve week (dan ben ik 16 en halve week zwanger) ga ik weer naar de vervanger van mijn gynaecoloog. En dan wachten we nog één keer af, en dan gaan we op struin. Dat zal dus zo tegen de twintig weken zijn.

Het is wel weer spannend allemaal.

Groetjes
Miep

Hee Miep en mini Miep,

Dus alles was goed met "mini Miep" erg leuk woordspelinkje!
Nu komen de misschien wel spannendste weken voor jullie of niet?
Je vorige zwangerschap liep met 18 weken mis toch?
Ik ga keihard voor je duimen, het gaat nu vast helemaal goed komen.
Ga je voor mij duimen dat er een mini-Niek gaat komen, ben het wachten zoooo zat!
Ben al 10 maanden niet zwanger?!?!?!?

Liefs van mij.

Hé Miep,

Wat een fijn dat  Minimiep's hartje doet wat het moet doen. Wel een extra spannende tijd voor je. Kan me voorstellen dat het een klein beetje te vergelijken is met mijn situatie. Ben nu bijna 8 weken onderweg en hoop  deze week  bij de vk een echo te gaan plannen. Vorige zwangerschap een echo gehad bij 10 weken, maar  bleek er geen hartslag te zijn. Aan de ene kant zie ik nu enorm uit naar de echo, aan de andere kant zie ik er  ook enorm  tegenop. Ben gewoon hartstikke bang dat het weer niet goed gaat zijn. Kan het meestal wel relativeren, maar toch lastig om echt relaxed te blijven. Lukt jou dat wel een beetje?

Ik duim voor  je  dat de komende weken voorbij vliegen en dat volgende keer weer een krachtige hartslag te horen is. En als je nog goede ontspanningstips hebt, hoor ik ze graag van je !

Groetjes, Em

Terug
Bovenaan