MINIMONKEY

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik ben inmiddels zwanger vd 2e en nu heb ik advies nodig!
Omdat mijn kinderen straks beide nog erg jong zijn, ben ik op zoek naar een draagzak. Ik twijfel tussen de MINIMONKEY  of de lodger shelther. De MINIMONKEY  is handig omdat je hem ook in de box kan hangen en later als heupdrager kunt gebruiken. En de Lodger shelter lijkt me ook erg handig, omdat je kindejs er zo mee uit de maxi cosi kan tillen. Hij lijkt me ook lekkerder liggen dan de MINIMONKEY .
Zijn er nog mama's met ervaring van 1 of beide draagzakken?
Bedankt en groetjes!

Ik heb de minimonkey en ik heb hem 2 keer gebruikt... Dus dit zegt eigenlijk al genoeg.

Eline houd er niet van om in de draagzak te zitten. Ook voor in de box vond ze het niks. Ik vond het er op het net heel praktisch uitzien, maar is uiteindelijk een miskoop geweest....

Maar misschien dat het aan mijn kindje ligt, en dat andere kinderen het wel heerlijk vinden.

Ik heb zelf geen ervaring met de twee merken die jij noemt. Maar ik heb zelf van mijn zusje de Baby Bjorn draagzak geleend en niet heel vaak gebruikt maar toch wel regelmatig.
Nu is zij inmiddels bevallen van haar tweede zoontje en gebruikt hem zelf weer maar wij waren zo enthousiast dat we er zelf ook een hebben gekocht. Ze zijn wel prijzig maar is het wel waard. Wij hebben de onze nu tweedehands via internet gekocht en hij ziet er nog ontzettend goed uit.

Groetjes
Inge

Hoi

Ik heb zelf de minimonkey gebruikt.
En ik ben er wel tevreden over.
Je moet er wel even handig mee worden,maar als je heel vaak (zoals ik) de instructie film bekijkt op internet wordt het steeds makkelijker.Toen Joyce 7 maanden was had ik zoiets van je mag naar de volgende stap.maar dat wilde ze niet.Ze wil nog steeds in de kleinste stand liggen.Oftewel helemaal in de zak.Ze is ondertussen 9 maand,maar klein van stuk (nog geen 8 kilo).Dus het gaat nog perfect.We zullen wel zien wanneer ze erin gaat zitten.Zodra ze te groot of te nieuwsgierig wordt.

Groetjes Jessica

Hoi,

ik heb voor Stijn een mei tai gemaakt. Daar kan hij nu met zijn ruim negen kilo nog steeds in. Anders kan je ook een ringsling maken.

Op de foto zie je Stijn in de mei tai.

Deze is heel simpel te maken en kan je gebruiken tot je kindje een jaar of drie is.

Groetjes van Marloes

Hai,

Ik heb de minimonkey nog nieuw liggen. Mette vind het helemaal niks. Maargoed mss vinden andere kindjes het wel wat. Wie zal het zeggen. Uiteindelijk hebben we via internet een 2e hands baby bjorn gekocht. Dit gaat erg goed en Mette vind het erg leuk. Het idee was om een 2e handse te proberen en als dat beviel een nieuwe te kopen maar van het laatste is nooit meer iets gekomen.

Gr.Ing

hoi,

ik heb de lodger shelter gehad, en dan de nadruk op gehad want ik vond het helemaal niks wat een gehannes. Geef mij maar de baby bjorn, ik had met levi zo'n baby bjorn active dus met een extra band om je rug en vond dat echt super.
Ik heb hem trouwens nog liggen dus als je interesse hebt (door het wassen is hij een beetje vaal geworden maar verder is hij super) moet het maar zeggen.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Terug
Bovenaan