Minstens 1 maand overslaan

A

Anoniem

Guest
Mijn man heeft enorme last van zijn rug, ligt al 2,5 week plat op bed. Waarschijnlijk een hernia en hij heeft nu zware pijnstillers en spierverslappers. Deze maand was het sowiezo niks dus, en de komende maanden maar afwachten of we poging tot zwanger worden kunnen doen, geen idee hoe dit verder gaat lopen. Daarnaast laat ik de apotheek eerst uitzoeken of al die pillen geen kwaad kunnen. Het is voor hem het ergst, al die pijn, maar je begrijpt: in ronde 12 ben ik heel erg teleurgesteld.

Nou ja, wachten maar weer en loslaten en wijntjes drinken enzo. Wie weet heeft dat ook wel weer een positieve uitwerking, er even verplicht niet mee bezig kunnen zijn....

Maar ik voel me wel even zielig nu.
Wenser

wat naar voor je man! en voor jouw uiteraard ook!

maar zoals je zelf al zegt, misschien is het wel even goed, een rustige periode.

wrs wil je geen rust maar gewoon zwanger zijn!
dat hoop ik ook snel voor je..

sterkte met alles

Hai lieve Wenser,

Wat ontzettend vervelend zeg, voor je man maar ook voor jou en jullie kinderwens! Dat is niet niks een hernia.....eerst maar goed herstellen hoor maar ik begrijp dat je in ronde 12 best teleurgesteld bent want je weet helaas ook niet hoe lang het gaat duren......

Ik wens je man en jou heel veel sterkte en hopelijk knapt hij gauw weer op! Indd tot die tijd maar gezellig een wijntje en andere lekkernijen die je straks niet meer mag.....

Sterkte! Liefs Lynn.

Ah wat vervelend meid! Natuurlijk zeker ook voor je man, maar ons kent ons, wij willen zwanger worden!!!!!-:))) En na ronde 12 mag dat ook wel eens toch??
Sterkte de komende tijd en wie weet doet de rust voor jullie wonderen!

Wil jullie heel veel sterkte wensen. Mijn man had in november ook een hernia (ik had toen een missed abortion). Dit was een hele zware periode. Mijn man zat ook zwaar aan de pijnstillers en klussen was er niet bij (als het wel ging had de medicatie ook tegen gewerkt). een maand later was hij van de zwaarste pijnstillers af en hebben we voorzichting weer geklust en bleek het weer raak te zijn. Ben inmiddels 21 weken zwanger. Het is voor jullie allebei heel vervelend en zal voor jullie duimen dat de hernia snel over is en dat jullie snel in verwachting mogen zijn. Succes

JJ2012: Er waren dus geen bijwerkingen aan de pijnstillers die maakten dat je nog moest wachten? En is hij ook geopereerd? Zijn daar ook geen gevaren bij voor t zwanger worden in de maanden erna? Ze zeggen altijd dat het 3 maanden duurt voordat de zaadjes weer okay zijn, bijvoorbeeld na griep. Vandaar dat ik het mij afvroeg of we nog lang moesten wachten nadat eht weer over is (dat is trouwens voorlopig ook nog niet zo).

Dank voor je bericht!
Wenser

Terug
Bovenaan