minstens 1x per maand ziek

Hallo mijn dochter is 2.5 jaar oud en eigenlijk hebben we al problemen vanaf de geboorte.
Ze huilde, krijsde heel veel. gaf veel voedingen over.
We stonden vaak bij de huisarts op de stoep maar het hoorde er allemaal bij en moesten maar vaker kleine beetjes voeden.
Ook had ze vaak verhoging en als antwoord op alles kregen we, te jong om amandelen etc. te knippen en ze zou er wel overheen groeien. op een gegeven moment denk je zelfs of het niet bij ons als ouder tussen de oren zit. Want ook in het ziekenhuis konden ze niets bij haar vinden alles was goed.
maar ze is nu 2,5 jaar oud en ze is nog minstens 1 x in de maand ziek en als het even tegenzit om de 2 weken, vaak verkouden en hoesten, vaak hoge koorts. Vaak dunne poepluiers en vooral vaak  wakker snachts. Eigenlijk slaapt ze sinds een paar maanden af en toe een nachtje door. Ze reageert ook op heel veel dingen, creme douchefris, voeding etc.
Nu zou ik graag willen weten of er ouders zijn  die  dit herkennen en wat zij er tegen hebben gedaan. Groeien ze er inderdaad over heen?  
 
hoihoi, vervelend joh! voor jullie allemaal, Zelf heb ik geen ervaring hiermee, maar wel een tip hoor hier goede verhalen over.

heb je er weleens aan gedacht om naar een osteopaat te gaan (natuurgeneeskunde) of iemand die reiki beoefent misschien vind je het niks maar baat het niet schaden doet het ook niet. denk er is over na.

liefs linda
 
Hoihoi,

Wat ontzettend rot voor jullie en ook voor jullie kleine meid dat ze zo vaak ziek is. Mijn dochtertje pakt ook dingen erg snel op en ik ken het gevoel van naar de huisarts gaan en denken dat je je aanstelt als ouder. Toch blijven doen als je twijfelt hoor!

Ik heb eigenlijk net als de voorgaande reactie de tip voor je om het toch ook een keer te proberen in het alternatieve circuit. Sommige kindjes reageren heel erg sterk op bijvoorbeeld de inentingen en bij de homeopaat kan je korreltjes krijgen die de bijwerkingen van inentingen heel sterk verminderen (ook na langere tijd na de inenting). En een osteopaat kan vaak ook hele goede dingen bereiken bij kleine kinderen, juist omdat zij nog geen oordeel hebben op hetgene dat hij/zij doet en er dus helemaal voor openstaan. Ik heb dit bij mijn dochter ook gedaan en zij heeft hier heel goed op gereageerd (zowel op homeopaat als osteopaat).

Heel veel succes ermee!!

Groetjes,
Lies
 
Hallo,

Heel erg vervelend als het niet goed gaat met onze kids...
Huub heeft ook al vanalles gehad, vaak verkouden, eczeem en astma ook vaak naar de ha gegaan en met allemaal cremepjes en poedertjes terug komen en het helpt allemaal niet genoeg.
Via via zijn wij bij Chi Verhoeven terecht gekomen, dat is een chinees vrouwtje die accapunctuur doet.
Zij werkt met jonge kinderen niet met naalden maar met kruidenpleisters.
Ik ben er met Huub in totaal 5 keer geweest en het helpt geweldig.
Bij Huub was eigenlijk alles te wijten aan zijn stoelgang, hij kreeg zalf en kruiden en het ging in 2 dagen al stukken beter.
Binnen 3 dagen was zijn eczeem voor 95% weg, hij is minder verkouden en heeft geen astmaaanval gehad.
Dit is nu bijna een jaar geleden en het gaat nog steeds erg goed!!!
Hij is ook een ander kereltje, veel vrolijker, actiever kortom we kennen hem niet meer terug.

Een aantal vrienden van ons hadden ook "problemen"met de kids, slecht slapen, veel huilen ed.
Op ons advies ook daar geweest en dat gaat nu ook erg goed.
Het is allemaal op natuurlijke basis dus het kan geen kwaad.

ik zou zeggen goggle eens op Chi Verhoeven.

Succes ermee!!
Groetjes mamavanHUUB
 
Hoi allemaal, mijn jongste is ook ontzettend vaak ziek en heeft al de nodige keren in het ziekenhuis gelegen. Ik geef hem nu echinaforce tabletjes (zijn ook druppeltjes van) speciaal voor kinderen. Dit homeopatisch en werkt weerrstand verhogend, helpt ook tegen virussen. Op zich werkt het goed, als hij ziek wordt is hij niet meer zo ziek als eerder. Groetjes Loes
 
Terug
Bovenaan