Mira24!

A

Anoniem

Guest
Wat jij toevallig vandaag bij het speeltuintje bij het kulturhoes in de hasseler es. Dacht dat jij het was maar durfde het niet te vragen. Volgens mij hebben mirthe en marek samen op de wip gezeten.
Groetjes Lillian

hahaha ik had precies het zelfde dacht is ze dat nou wel of niet Durfde het ook niet te vragen dacht ja straks is ze het niet en dan sta ik mooi voor paal haha  Zei het nog tegen mijn vriend zal vanavond wel even een berichtje neerzetten of ze het nu wel of niet was! Maar idd ze hebben samen nog op de wip gezeten Hahaha grappig hoor!

Haha ik dacht, nee zij had toch roder haar... Maar ja hoeveel kinderen heten er Marek? Toen twijfelen over je naar was het nou marcia, mara, maria? Ik denk nou zeg maar niets sta ik daar straks voor paal en jiji had ook nog een aantal famillieleden bij je denk krijg meteen praatjes haha.

Haha ik dacht, nee zij had toch roder haar... Maar ja hoeveel kinderen heten er Marek? Toen twijfelen over je naar was het nou marcia, mara, maria? Ik denk nou zeg maar niets sta ik daar straks voor paal en jiji had ook nog een aantal famillieleden bij je denk krijg meteen praatjes haha.

Terug
Bovenaan