Hoi hoi,
Hoe de kinderen reageren? Ilona is een beetje te klein om er iets van mee te krijgen of om het te begrijpen, maar patrick is een ander verhaal. De eerste paar weken vroeg ie regelmatig naar opa W en oma A, maar dat word minder. Meestal vraagt ie of ik ook meega, maar dan zeg ik gewoon dat papa meegaat en mama thuisblijft. Voor nu vindt hij dat antwoord goed genoeg.
Wat ik diep in mijn hart zou willen. Kijk diep in mijn hart wil ik dat het allemaal rozegeur en maneschijn is natuurlijk. Maar is dat nog haalbaar? Ik denk het niet. Zij hebben naar mijn idee echt geen respect voor mij, anders zouden ze mij zo niet behandeld hebben.
Ik ben benieuwd hoe lang mijn man dit zo vol gaat houden. Vannacht lag hij pas om 2.00 uur in bed (nou ja, op de bank; was in slaap gevallen toen hij thuiskwam van een feestje) en is vanochtend toch naar zijn ouders gegaan.
Het is gewoon een verschrikkelijk ververvelende situatie en wat moet ik ermee? Mijn man heeft het er niet over, dus waarom zou ik me dan nog druk maken? Ik ben vooral boos, heel boos!
x miranda