Miranda (Valentijnszwangere) en Wendy

Hoi,

Hoe gaat het met jullie?

Zijn jullie partners nog steeds bij jullie weg?

En hoe gaat het met jullie kindjes?

Ik ben zo benieuwd naar jullie.

Groetjes Rosita

hoi rosita,

mijn vriend en ik zijn in therapie en we zijn weer samen. we volgen een therapie samen en ook allebei apart.
er is hier niks meer gebeurd en alles loopt nu goed.
we misten elkaar behoorlijk die week en we zagen allebei in dat er hulp nodig was en die is er nu, ben er vandaag weer voor 2 uur lang heen geweest. heb er een goed gevoel over.
met Alana gaat het goed, ze begint denk ik nu tandjes te krijgen en ze ligt sinds een week op haar buik en wij moeten haar de hele tijd terug draaien want dat wil ze niet doen terwijl ze het wel kan, ze roept ons er gewoon bij.
een handenbindertje nu.

lief van je dat je vraagt hoe het gaat.

groetjes Miranda

he, wat zwaar zeg, al die therapie, maar goed dat je het doet, beter dan dat je achteraf gaat denken heb ik er wel genoeg aangedaan om het te laten slagen, nou dat heb je nu zeker meid...hoop dat het weer helemaal goed komt, want jij en je kindje verdienen wel wat rust he...

groetjes Yvonne

Hoi!

Zat vandaag weer eens achter de computer en zag dus nu pas dit bericht.
Mijn man is nog steeds weg en blijft ook weg helaas. Ik begin deze week voor het eerst weer een beetje tot mezelf te komen. De hysterie zakt gelukkig een beetje af. Moet wel zeggen dat ik op advies van de huisarts en psycholoog ben begonnen met een lichte dosis antidepressiva. Zou het dan toch helpen?!
Er is een hoop geruzie en gedoe overheen gegaan, maar de afgelopen week is alles in wat rustiger vaarwater gekomen. Kunnen nu redelijk goed bespreken wat de situatie gaat worden en hoe we het regelen met de kleine jongen. Van zijn kant al allemaal voorstellen, maar ik neem wel de tijd om goed te kijken of alles wel netjes gaat. Laat me niet haasten. Helaas tot de ontdekking gekomen dat ik het huis niet kan gaan houden en dat was weer een grote domper. Ik hou van dit huis en alles is zo goed geregeld voor Quinn hier. Moet nu maar wat te huren vinden, wat ook volstaat voor een baby. (en wat betaalbaar is natuurlijk...)
Over twee weken ga ik lekker met mijn ouders mee op vakantie, even weg van al het gedoe hier. Hopelijk kom ik dan een beetje tot rust.
Al met al valt het me nog niet helemaal mee, maar ik begin wel in te zien dat Quinn en ik het samen ook gaan redden.
Zou graag wat meningen horen over het volgende: in de omgangsregeling zou Quinn om de week een heel weekend (vrijdag t/m zondag) naar zijn vader gaan en om de week op maandagavond bij hem blijven slapen als mijn schoonmoeder op maandag en dinsdag oppast. Nou heb ik wat advies bij een advocaat ingewonnen en zij gaf aan dat een heel weekend vaak wel een hele belasting is voor zo'n kleintje. Zelf was ik daar ook al bang voor, helemaal omdat Quinn moeilijk slaapt op andere plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee of een mening. Zou van zaterdag t/m zondag niet een beter idee zijn??

Het is weer een lang verhaal geworden, maar er gebeurt hier ook zo veel op het moment.....

Veel liefs,
Wendy

Hoi Wendy,

wat vervelend dat je je huis uit moet, zeg.

Toevallig heb ik  laatst ergens gelezen dat het gebruikelijk is dat zulke jonge kinderen in een omgangsregeling helemaal niet bij de ander slapen, maar alleen bij de primaire verzorger, dus een heel weekend is wel erg lang, lijkt mij. Ik zal eens kijken waar ik dat gelezen heb.

Groetjes Ilona

Miranda, wat fijn voor je dat het weer wat beter gaat tussen jou en je vriend, heel veel sterkte!

Wendy, ik vind het heel erg voor je dat jullie nu uitelkaar zijn en dat je je huis uit moet, jij ook heel veel sterkte en blijf je frustraties maar lekker van je afschrijven hier op het forum.

Ik vind het fijn dat juliie hebben laten weten hoe het nu gaat.

Veel liefs, Rosita

Terug
Bovenaan