hey hallo,
Sorry had je berichtje niet gezien blond he!!!!
Het regende sòchtend heel hard maar om 12 uur werd ik opgehaald door mijn vriend bij mijn ouders thuis en toen was het gelukkig droog, dus met foto`s maken hadden we vrijwel geen zon maar het was tenminste droog en dat is het belangrijkste.
We trouwden om 16.00 uur en toen scheen zelfs de zon.
Wij hadden als bedankjes kleine flessen wijn, omdat mijn schoonvader een wijngaard heeft, heeft hij het zelf gemaakt dus dat vonden wij wel orgineel.
Voor onze ceremoniemeesters hadden we babybox gekocht omdat ze eenkleintje verwachten, en voor de getuige hebben we eigenlijk niks speciaals gedaan ik kon eigenlijk niks verzinnen, misschien geven we ze nog een trouwfoto waar we met z`n allen op staan, maar daar zijn we nog niet helemaal uit.
We proberen nu sinds 3 maanden zwanger te raken, eigenlijk zat dat vorig jaar al in de planning maar toen hij me ten huwelijk vroeg, hebben we besloten het nog even uit te stellen want ik wilde niet met een dikke buik trouwen.
En na mijn miskraam vorige maand (was balen vlak voor de bruiloft) zitten we nu in spanning te wachten of het nu weer raak is. Mijn nod was maandag.
Moet zeggen ben ook een beetje bang dat het weer misgaat hoor!!!!!
Nu weet je zo`n alles wel denk ik.
En wanneer is jouw grote dag??? en wat heb je al gepland