A ANONYMOUS_USERNAME mrt 30, 2010 #1 Ik ben benieuwd waar jullie de Mirena hebben laten plaatsen. Ik ben er hard over aan het nadenken om het ook maar te doen. Liefs, Sophie
Ik ben benieuwd waar jullie de Mirena hebben laten plaatsen. Ik ben er hard over aan het nadenken om het ook maar te doen. Liefs, Sophie
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 30, 2010 #2 hoi hoi ..ik heb toevallig 1,5 week geleden een mirena spiraal laten zetten bij de gyn.en het was zo gebeurt...succes.liefs,karin
hoi hoi ..ik heb toevallig 1,5 week geleden een mirena spiraal laten zetten bij de gyn.en het was zo gebeurt...succes.liefs,karin
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 30, 2010 #3 hoi hoi ..ik heb toevallig 1,5 week geleden een mirena spiraal laten zetten bij de gyn.en het was zo gebeurt...succes.liefs,karin
hoi hoi ..ik heb toevallig 1,5 week geleden een mirena spiraal laten zetten bij de gyn.en het was zo gebeurt...succes.liefs,karin
A ANONYMOUS_USERNAME apr 1, 2010 #4 Ik ga er ook eentje laten zetten. Bij de gyn, want mijn huisarts vind ik daar geen geschikt persoon voor. Ik hoor dat je daarna een tijdje vloeit, klopt dat?
Ik ga er ook eentje laten zetten. Bij de gyn, want mijn huisarts vind ik daar geen geschikt persoon voor. Ik hoor dat je daarna een tijdje vloeit, klopt dat?