mirena eruit en sinds toen misselijk??

A

Anoniem

Guest
helaas het was de gebruikelijke bloeding die je hebt als de mirena eruit gehaald word.
Kan het zijn dat door het eruit halen van de mirena en dus het veranderen van de hormonen ik miisselijk ben. vind dit zo vaag kan toch niet dat mijn lichaam mij nu al voor de gek houd??
of zou ik misschien een eisprong hebben gehad die bevrucht werd en voor het nestelen de mirena eruit is gehaald??
balen zeg nu al al die twijfels en dat terwijl ik normaal vrij nuchter ben en nu ook zoiets heb van ik kan niet al zwanger zijn maarja stiekem is er ergens zo heel diep verstopt zo'n stemmetje dat zegt in theorie zou het kunnen.
groetjes nancy

hoi nancy,
vervelend he, die onzekerheid.... had jij een mirena met hormonen of zonder??? als het een spiraaltje met hormonen was, kan het volgens mij best dat je lichaam ff moet wennen....
succes met wachten....

Nancy,

Ik herken het misselijk zijn niet, de bloeding idd wel. Helaas is het gewoon even afwachten...ik hoop voor je dat het snel raak is!

Liefs grotebroer

Die van mij is er net 1,5 week uit. Niet misselijk geweest.
(Bij zwangerschap ben je vaak niet meteen misselijk, maar duurt dat een week of 4... Mijn 1e lichamelijke reactie was pijnlijke borsten, daarna t/m week 16 misselijk geweest!

Die van mij is er net 1,5 week uit. Niet misselijk geweest.
(Bij zwangerschap ben je vaak niet meteen misselijk, maar duurt dat een week of 4... Mijn 1e lichamelijke reactie was pijnlijke borsten, daarna t/m week 16 misselijk geweest!)

Terug
Bovenaan