Mirena eruit!!!

Zo ik heb het gedaan het spiraaltje is eruit,ik ben wel meteen met de pil begonnen want we hebben besloten om eerst toch maar een half jaar na te denken of we nog een tweede kind erbij willen.
Het is wel erg druk met 2kleintjes,ik vlieg met Bryana al heen en weer.
Dus even denk pause.
groetjes Bianca
Bryana 24weken

Wat goed van je dat je toch eerst even een denk pauze hebt ingelast en dat je eerst weer aan de pil bent gegaan.
Hopelijk komen jullie na verloop van tijd tot een keuze waar jullie je allebei fijn bij voelen.

Liefs marielle Quinn 18+5

Ja toch?even goed nadenken wat we willen,het is zoiezo al een godsgeschenk dat we Bryana hebben gekregen.
Ik had alleen gewild dat ik mijn man eerder was tegengekomen,dan was ik jonger geweest en dan wist ik zeker dat ik nog een kindje erbij wou.
Maar ja het is niet anders we leven nu,en we zijn gelukkig,maar die twijfel is er nog ,hopelijk weten we over een half jaar meer,het zou voor ons meisie wel leuk zijn.
dank je wel voor het meeleven!
xxx Bianca

Tuurlijk leven we mee!! Dat doen we hier allemaal met elkaar toch???
Indd erg jammer dat je je man niet eerder bent tegen gekomen, maar indd je leeft nu en bent nu gelukkig en dat is het belangrijkste.
Succes met je denk pauze en beslissing.

Liefs marielle Quinn 19+5
( hahahha bedankt kleutermama dat je me erop gewezen hebt, want Quinn is indd een week ouder, het gaat ook zo vreselijk snel met die kleine frummels)

Ja jammer voor je dat je je man pas later bent tegengekomen, maar je bent hem iig WEL tegengekomen, en jullie hebben een wondertje genaamt, Bryana!!!!!!!

Ik hoop voor je dat jullie rustig kunnen gaan bedenken wat jullie willen, en wat de uitkost ook is,m de natuur jullie hoop overneemt!

Ook hoop ik voor je dat je heel veel minder klachten zal krijgen nu je aan de pil zit.

xxx Pauline
Rebecca 28w 1d

Terug
Bovenaan