Mirena problemen..ik weet het niet meer!

Bijna 3 weken geleden is het mirena spiraaltje geplaatst bij mij.
Vanaf dat moment begon de ellende...
Ik verloor steeds maar vers bloed, na anderhalf week bloedverlies
had ik er genoeg van.
Ik heb de dokter gebeld en die vertelde mij...wacht nog maar 10dagen
als het dan nog niet over is of erger wordt moet je voor een echo!
Vorige week donderdag hing ik weer aan de telefoon. En ik zou terug
gebeld worden door mijn huisarts.
Dat gebeurde dus niet..ik weer bellen ANTWOORDAPPARAAT $^#^$$&*@^^#
Ik was door alles heen...vooral om dat ik de afgelopen week, steeds misselijk
ben en steeds terugkerende hoofdpijn heb.
Ik voel me eigenlijk net zwanger!!!
Maar geen test wijst dat uit.
Nu belde ik vandaag weer, huisarts met vakantie. Dus moest ik bellen met een
andere vervangende huisarts. Dan moet je maar weer uitleggen dat je pijn hebt en
misselijk bent en barstende koppijn krijgt.
Tranen stonden me in mn ogen! Ik wil dat ding eruit hebben...maar nee eerst een echo maken.
Volgende week maandag moet ik dus naar het ziekenhuis voor een echo! om te kijken of het spiraaltje inderdaad verkeert zit...
Ik kan nu nogsteeds wel huilen...ik dacht lekker makkelijk geen pil slikken.
Kunnen manlief en ik weer rampetampen omdat tijdens de zwangerschap dat dus niet ging.
Nou forget it!!! Ik wou dat ik dat ellendig ding er NOOIT had in laten douwen...
Sorry dat ik misschien wat cru overkom...maar ik ben dat ding spuugzat!

Nu maandag maar afwachten!!!

Groetjes
Hanna

Ha Hanna,

Je kunt het wel verwoorden hoor hihiihi, sorry maar moet alleen lachen op de manier waarop je het opschrijft.
Ik heb geen ervaring met een spiraaltje, ik slik de pil.
Hoewel een spiraaltje me wel handig lijkt, als je er geen last van hebt dan, de pil vergeet ik nog al eens.
In jouw geval duurt het wachten tot maandag dan wel erg lang.
Hebben ze voor die tijd geen gaatje voor je als je uitlegd dat je erg veel klachten hebt. Ik neem aan dat zo'n echo snel gebeurd is.

succes!
groetjes Sonja

Klinkt echt heel vervelend wat je beschrijft. Ik vind het gek dat je tot maandag moet wachten voor een echo. Dat duurt echt nog lang en het lijkt me in jouw geval wel duidelijk dat dat ding verkeerd zit. Ik zou proberen de afspraak voor die echo te vervroegen. Bel nog eens en vertel dat je echt heel veel pijn hebt (en al langere tijd)  en je het niet nog een week trekt (overdrijf desnoods). Ik weet dat aandringen en zeuren vaak helpt en dat  dokters dan toch nog ergens een gaatje blijken te hebben.

Ik zit zelf heel erg te twijfelen tussen een spiraaltje en de pil. Een vriendin van me had ook een vervelende ervaring met het spiraaltje. Ik weet dat  er veel meiden geen last van  hebben, maar dit soort  verhalen maken een spiraaltje niet aantrekkelijk.    

Ik heb zelf de afspraak gemaakt...ze hadden eerder geen plaats voor mij! Zelf niet toen ik alles had uitgelegd! Ik vind het allemaal heel erg moeilijk omdat ik gewoon de hele tijd last heb van dat onding!
Ik heb het misschien nogal cru verwoordt maar ik haat dat ding gewoon!
Als ik het er zelf uit had kunnen halen had ik dat gedaan.

Als iemand ooit kiest voor het spiraaltje hoop ik dat je er niet zoveel problemen mee krijgt als ik!

Groetjes
Hanna

Toen ik voor een echo moest in het ziekenhuis, heb ik mijn huisarts laten bellen! Misschien wil jouw huisarts dat ook wel voor je doen, die krijgt het misschien wel voor elkaar!
Ik denk maar mee hoor, en je komt niet cru over hoor ik snap best je  dat ding  verschrikkelijk zat bent!!

groetjes

Eruit met dat ding!!!! Ik had er ook een en die heb ik er ook uit laten halen omdat ik hem voelde bij het vrijen. Ik wilde nooit omdat het pijn deed (ook erg leuk voor mijn man). De enige oplossing is eruit halen als je hem voelt. Gewoon eisen dat ze er iets aan doen. Als het je zo hog zit, dat je er zo veel last van hebt is zelfs wachten tot maandag nog een martelgang. Gewoon weer de arts bellen en goed zeuren. Dat zou ik doen!!!

Groetjes Ilona

de Mirena halen ze er niet zo snel uit, omdat het ding zo duur is! over de €100,- als ik het goed heb. Ik heb 'm ook gehad, maar had er niet veel last van. Het enige nadeel was dat ik op den duur steeds minder heftig ongesteld werd, maar wel steeds langer. Dat oakt echter bij iedereen anders uit. Ik heb ook een gewoon koperhoudende spiraal gehad, die beviel nog het best.
Maar als je zoveel klachten hebt, lijkt het mij dat ie niet goed zit, dat had ik bij mijn eerste spiraal ook. (ik kan niet tegen de pil, vandaar al deze ervaring!)

sterkte er mee!
Sabine

Terug
Bovenaan