Mirena spiraal

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben nieuw hier en heb wat advies nodig. Ik heb 28 december 2018 mijn spiraaltje (na 4 jaar) eruit laten halen. Sindsdien heb ik tot gisteren, 1 januari, bruin slijm gehad en afgelopen nacht ineens heftige buikpijn met een beetje roze bloed. Inmiddels zijn we al begonnen aan ovulatie testen maar geen enkel is echt positief. Ook mijn ongesteldheid blijft uit. Heeft iemand hier ervaring mee? Dat zou me echt onwijs helpen.. </p><p>Alvast bedankt!</p>

Hoihoi, ja dat had ik ook, en een week later barste me ongesteldheid behoorlijk hevig los, met alle klachten extra erg, daarna nog 3 maanden heel erg ongesteld geweest en nu sinds een maand in verwachting.ik heb mijn vruchtbare periode gewoon geprobeerd te gokken van ongesteldheid tot ongesteldheid geprobeerd te berekenen...was wel een beetje lastig omdat het niet super regelmatig was, maar gewoon veel klussen dan komt het vast goed hihihisucces! 

Bedankt voor je reactie! Hoe lang heeft het geduurd voordat je zwanger raakte na het uithalen van je spiraal?

Hoihoi, Ik heb na 9,5 maar mijn spiraal (de tweede dan) laten verwijderen. Het duurde 40 dagen voor ik mijn eerste echte menstruatie had. Daarna na 29 dagen de tweede en daarna was ik zwanger! Mijn huisarts zei dat het even kon duren voordat de cyclus weer zou starten omdat ik in die 9,5 jaar niet ongesteld ben geweest, maar ik lees ook wel dat het eigenlijk meteen goed gaat. Het is bij iedereen anders 

Hoi Ramboo,In aug mijn spiraal laten verwijderen en daarna ook wat bruine afscheiding gehad. Na precies 3 weken werd ik ongesteld: 2 dagen echt ongesteld, 1 dag niks en daarna nog 3/4 dagen bruinige afscheiding. Dat heb ik nu nog steeds bij iedere menstruatie.Mijn cyclus is niet echt regelmatig. Zit ongeveer tussen de 25 en 29 dagen. Tot op heden helaas nog niet zwanger...Succes!! 

Hallo, ik heb 5 november naar bijna 4 jaar mijn spiraaltje laten verwijderen ivm kinder wens. Toen heb ik 1 avond bloedverlies gehad en dag niks en 7 november begon mijn cyclus al, ik ben meteen zwanger geworden bij de eerste eisprong en inmiddels 8 weken zwanger. Gewoon klussen, er zal wel een eisprong tussen komen! Succes

Bedankt voor de reacties! Het duurt gewoon allemaal lang. Ik denk er constant aan en voel al echt dat ik de drang voel om banyspullen te gaan kopen. Mijn man is hier minder mee bezig en vindt het allemaal prima. Ook kan ik het aan niemand vertellen dat mijn spiraal eruit is omdat ik wil dat een eventuele zwangerschap komt als een verassing. Daarom dat ik hier mijn verhaal kan doen. Even lekker spuien.

Terug
Bovenaan