Mirena spiraal

A

Anoniem

Guest
Ik heb nu 2 weken geleden een mirena spiraal in laten brengen...
En nu ben ik een beetje aan het bloeden en beetje buikpijn...

Is dat normaal? Want ik ben dus 2 weken geleden ongesteld geweest...
Of hoort dat erbij?

yep hoort er allemaal bij....
heb hem een half jaar gelee laten zetten en nu is het pas echt beter aan het worden.
Ik ben wel vanaf dit jaar al niet meer ongi geweest en heb soms nog wel de klachten.
Mijn arts zei dat je het een half jaar de tijd moest geven voordat het helemaal goed opgenomen is door je lichaam.
Nessie

Ik heb hem sinds oktober en vind het een ramp. Eerst heb ik lang bloedingen gehad (is normaal) en nu ben ik zeker twee weken ongesteld. NIet veel maar wel genoeg om maandverband of tampons in te moeten. Als het na de zomer nog niet beter is ga ik gewoon weer op de pil over.

Dankje! Hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken! Ik bloed al bijna niet eens meer..dus zo erg was het gelukkig niet!

Maar nog steeds veel bloeden? Nou dat lijkt mij volgens mij niet goed?
Of heeft de ene er meer last van dan de andere?

Hoi,

Helemaal normaal na het plaatsen van een Mirana. Kan je hebben tot een half jaar na plaatsing. Ik wou dat hij bij mij was blijven zitten. Maar helaas kwam hij er naar een aantal weken spontaan uit. (1% kans op) Na de bevalling van onze zoon heb ik hem ruim 2 jaar met volle tevredenheid gebruikt. Nu mag hij niet weer geplaatst worden omdat je na uitzakken 20% kans hebt dat het weer gebeurd. Het was beter om een ander alternatief te nemen.

Vandaar dat er bij mij een Implanon geplaatst is. (sept. vorig jaar)  Wat een onding! Heb het gevoel alleen maar ongesteld te zijn. In januari 4 weken, in maart 5,5 week. Toen 1 week niet, en inmiddels alweer 2 weken. Een poging om hem eruit te halen is afgelopen maandag mislukt. Ze kunnen hem niet meer vinden. Over 4 weken (we gaan 7 mei op vakantie) doen ze weer een poging. Lukt dat niet, dan moet het onder narcose gebeuren. Dat hoop ik toch niet!

Nee, als ik het voor het zeggen had kwam er weer een Mirena.
Groetjes, Cathy

Ik heb ook nog steeds last van veel buikpijn en menstruaties van 2 weken of langer, wel minimaal bloedverlies maar toch.
Ik hoop dat het wel beter word binnenkort, ik baal daar wel enorm van.
Nou ja zo werkt   'ie in ieder geval wel 100% als voorbehoedsmiddel, maar niet voor een leuk seksleven!!!
Ik hoop dat jou klachten ook snel minder worden.

groetjes Danielle.  

Bij mij is die verdwaald,
eerst vrijdag een echo gehad en niks te zien.
vandaag een foto laten maken en hij zit toch in me buik maar is verdwaald.
aanstaande donderdag hoor ik meer , maar ik wil hem eruit hebben voor mij nooit meer zo'n ding in me buik.

groetjes la-nu

Terug
Bovenaan