Mirena spiraal

A

Anoniem

Guest
Ik heb even advies nodig

Op 13 maart heb ik de mirena spiraal laten zetten. Het zetten viel me op zich reuze mee. Maar ik heb nu vanaf die tijd ontzettende hoofdpijn en ik bloed nog steeds.... De huisarts zegt dat dat bloeden normaal is en dat het nog wel even door kan gaan. Tjemig ik heb nog niet eens zo lang gevloeid na mijn bevalling! Maar door die hoofdpijn ben ik dus voor mijn omgeving niet meer te genieten en zelf word ik er ook niet echt vrolijk van. Ik ben aan de spiraal gegaan omdat ik dwars door de pil heen zwanger werd. Ik ben er nu over aan het denken om hem eruit te laten halen, ik wil van die koppijn af!!! Zouden jullie dit ook doen of vinden jullie dat ik het nog even af moet wachten?

Liefs Andrea

Hoi Andrea,

Ik heb zelf jaren het mirena spiraaltje gehad en een aantal vriendinnen van mij ook. Dat van dat vloeien dat klopt, gaat ook vanzelf over. Maar noch ik noch één van mijn vriendinnen had last van hoofdpijn! Wel ooit last gehad van hoofdpijn van een bepaalde pil en dat was niet fijn. Hoe lang zou die hoofdpijn dan moeten duren volgens de dokter? En waarom heb je die hoofdpijn?

Misschien is het handig om toch nog even een afspraak te maken met de dokter om alles een keertje goed door te spreken?

Sterkte! KT

Ik heb de mirena vorige week laten plaatsen, wel last van vloeien, maar geen hoofdpijn. En nu je het zegt normaal gesproken heb ik meer last van hoofdpijn, dus bij mij het tegenovergestelde.
En van degene die ik ken hebben ook geen last van hoofdpijn.

Maar iedereen reageert natuurlijk anders op een hormoon.

Succes!

Gr. Sandra

Hoi,
Ik heb hem ook gehad tussen de eerste en de tweede in, maar ook ik had geen last van hoofdpijn hoor.
Ook niet van overmatig vloeien trouwens.
Idd misschien handig om toch nog even na te vragen waar dat dan door komt.
Succes, Sil

Terug
Bovenaan