mirena spiraal

Hoi,

Ben benieuwd wat de uitslag was...
Ben zelf moeder van twee en heb nu de mirena. Ondertussen heb ik al drie testen gedaan omdat ik steeds een zwanger gevoel had... 3x negatief (hij lijkt zn werk dus wel te doen).

hoi,

ik heb vier jaar de mirena gehad en iet een keer het gevoel gehad zwanger te zijn maar vertrouwde er dan ook blindelings op dat het werkte. Zou het kunnen dat je daaraan twijfelt?
maar theoretisch zou zich wel een eitje kunnen bevruchten (als je tussentijds toch menstrueerd) maar dit kan zich niet innestelen.
Mocht je niet menstrueren normaal dan kun je niet zwanger zijn omdat er dan geen eisprong plaatsvind.
dit echter wel maar theorie en ieder lichaam werkt anders. ben benieuwd naar de uitslag.

nee, geen ervaring mee,maar ik kan me wel voorstellen dat je je zwanger kunt gaan voelen. als je de pil slikt dan weet je iedere dag dat je een pilletje slikt bij de mirena doe je niet iedere dag iets om eraan herinnerd te worden dat het anti concepti is. als je nu ook in je lichaam een zwanger gevoel hebt... tja inderdaad even testen.maar je hebt de mirena nog... was het dan de bedoeling om zwanger te raken of is het dan..... laat je het even weten als je getest hebt?

Toch nog een reactie...
Bij mij was het niet zo dat ik dacht dat ik zwanger was omdat je de mirena niet voelt of eraan moet denken (zoals bij de pil) maar omdat ik echt symptomen van een zwangerschap kreeg, zoals: gevoelige borsten+opgezette klieren; misselijkheid; opgezette buik etc. Ik ben er nu achter dat dit door de hormonen komt die de Mirena afgeeft.

ik heb nu 2x de mirena gehad
en wil niet meer anders
nooit geenproblemen
wel een keer dat ik gewoon steken in mijn linker borst had maar dat was na 2 dagen weer over
verder nergens geen last van eerste jaar zonu en dan wat bloedverlies maar heb ik hem hem nu 5 jaar gehad en wil nooit meer anders

Terug
Bovenaan