mirena spiraaltje?

Hoi allemaal, ik ben een mama van 2 mooie gezonde zoons en ik heb vorig jaar de mirena spiraal laten zetten, nu willen we toch voor een derde gaan en we hopen die dan ook te mogen krijgen, maar nou is mijn vraag zijn hier nog meer mensen die een mirena spiraaltje eruit hebben laten halen voor nog een zwangerschap en of dat goed is gegaan? Hoop op goede verhalen maar alles is welkom alvast bedankt en succes en sterkte iedereen!!
Liefs, R
 
Hallo R,
ik heb ook mirena gehad maar na bijwerkingen weer verwijderd,dus daar kan ik je niet bij helpen(ben daarna weer met de pil gestart en nu dus gestopt)mischien dat het zwangerforum je hier beter mee kan helpen mochten er geen reacties komen.zij zijn al zwanger en wellicht hebben die meer ervaringen met het zwanger worden na de mirena.
Succes! en wellicht tot gauw weer hier met andere vragen of mededelingen!
gr. petra
 
heb ook een spiraaltje gehad maar niet de mirena maar de dood normale spiraal.Ik heb hem onlangs er ook uit laten halen en ben daarna 14 dagen ongesteld geweest nu bijna 2 weken overtijd maar de test geeft negatief.duimen maar weer voor de volgende ronde.Hoe de mirena werkt weet ik niet maar zal niet zo erg verschillen met de normale.
 
Hoi R,

Ik heb de mirenaspiraal ook gehad en in Januari eruit laten halen, omdat wij ook nog een kindje erbij willen.
Geen enkel probleem. Ik begon gelijk te bloeden. Maar mijn eigen cycles was nog niet opgang. Daarna kwam mijn volgende ongi pas na 36 dagen.
Maar verder geen problemen gehad.

Succes

Liefs Tatjana
 
Hoi r. Ik heb ook de Mirena spiraal eruit laten halen voor nog een kindje en ik bloeddde eerst matig (2 dagen) en kreeg gelijk daarna een ongie. Nu was mijn nod de 17e en ik testte de 1e test negatief. Nu ben ik nog steeds niet ongie dus ik wacht tot ik de romed testen binnen heb en laat het iedereen dan weten. Succes.
 
Terug
Bovenaan