mirena spiraaltje

Hoi dames,

het lijkt niet echt een voedingsvraag, maar ik vraag me af of er mensen zijn die ervaring hebben met het gebruik van een hormonen spiraaltje en borstvoeding geven.
Loopt de borstvoeding dan erg terug? Zoals jullie misschien gelezen hebben weigert mijn zoontje de fles en is het dus belangrijk dat ik genoeg voeding heb.
Zijn er dames die ervaring hebben of het weten?

groetjes mama van jesse en thijs

Hallo

Ik heb vanaf 7 weken na de bevalling een Mirena-spiraaltje. Ik geef nu nog steeds borstvoeding (onze zoon is nu 4,5 maand oud)
Ik heb niet gemerkt dat de hoeveelheid voeding terugliep na het starten met Mirena...

Wellicht wil je zoon wel moedermelk uit een (tuit)bekertje drinken??

Veel succes ermee!
Go

hoi,

Ik heb een mirena laten plaatsen toen ons meisje  3 maanden was.
Ze is nu 10 maanden en krijgt nog steeds volledig bv.
Ik was 6 weken na haar geboorte weer ongesteld, en merkte dat toen meteen aan de borstvoeding.

Ik heb eerder een mirena gehad, toen was onze middelste ruim anderhalf, en ik vond het toen ideaal dat ik niet meer ongesteld was.

Nu ben ik ook niet meer ongesteld sinds de mirena, en gaat het heel goed met de bv.
Ik heb om de paar weken wel verschijnselen van ongesteldheid, zoals gevoelige tepels en hoofdpijn, maar geen bloeding.

Dus, van mij hoor je alleen maar positieve verhalen!

Trouwens, bij ons ook een flesweigeraar!
Ik heb me er bij neergelegd, en sinds 2 maanden drinkt ze wel uit een tuitbeker.
Gelukkig ben ik zo goed als altijd in de gelegenheid om live te voeden, omdat ik alleen avonddiensten heb.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan