Mirena verwijderd en nu

<p>hoi Allemaal,</p><p>ik heb 12 november mijn mirena laten verwijderen, omdat we aan kindjes willen beginnen. Ik heb mijn spiraal 5 jaar gehad en ben in die 5 jaar niet ongesteld geweest... ik heb dus echt geen idee waar ik in mijn cyclus zou kunnen zitten... Ik heb de dag van verwijderen wat oud bloed verloren, nog geen tampon vol en vervolgens 6 dagen later na de sex nog een keer een halve tampon aan oud bloed... wel het gevoel dat mijn baarmoeder constant aan het “pruttelen” en “rommelen” is.. </p><p>Ik weet dat het even kan duren voordat alles weer op gang is, maar merk dat ik er erg onrustig van word, dat ik niet weet waar in mijn cyclus ik ben.. Ik hoor graag jullie ervaringen en tips!</p>
 
Ik denk dat ik eerst even je eerste cyclus zou afwachten voordat je hier uberhaupt iets over kunt zeggen.
Vaak wil afscheiding ook wel wat informatie geven maar dat is voor iedereen anders.
Je kunt natuurlijk wel gewoon alvast beginnen!
 
ElsieJoy dank voor je reactie !  Ik weet ook niet wat mijn cyclus voor mijn spiraal was, gezien ik toen de pil gebruikte en die doorslikte, heb denk ik al bijna 10 jaar geen natuurlijke cyclus gehad..
We zijn er inderdaad gelijk voor gegaan.. maar dat maakt het inderdaad alleen nog maar vervelender, omdat je niet weet wanneer je kan gaan testen. Heb net inderdaad maar ovulatietesten gehaald , om te kijken of dat me wat duidelijkheid en rust kan verschaffen..
en Sydx je hebt gelijk, moet eigenlijk gewoon afwachten, maar geduld is niet 1 van mijn sterkste kanten, Haha... daarnaast wil ik al zo’n 5 jaar heel graag moeder worden, maar mijn man was er nog niet klaar voor... hij is een  paar jaar jonger dan ik... dus nu hij er wel klaar voor is , kan ik echt niet wachten!!! Daarnaast ben ik 1,5 maand geleden tante geworden en mijn kleine nichtje steeds in mijn armen hebben , maakt het verlangen alleen maar groter...
ergens hoop ik gewoon ongesteld te worden z.s.m. Dan weet ik tenminste een beetje waar ik aan toe ben (al weet ik nog geen cyclus lengte)... ik zal helaas gewoon moeten wachten....
 
Terug
Bovenaan