mirena verwijderd.. nog geen menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo Iedereen,
15 april heb ik mijn mirena spiraal laten verwijderen, 2 dagen later had ik iets van spotting 3 dagen. Maar veel was het niet...
Inmiddels zijn we al een dikke maand later en nogtsteeds niet ongesteld geworden.
Is dit normaal? hebben meer mensen hier ervaring mee.
Ik begreep altijd dat je na het verwijderen van de mirena alles gelijk weer op gang komt en je cyclus ook gelijk weer opgang komt..
Wie kan mij helpen, advies geven???
Alvast bedankt!!

inmiddels al op dag 34........
nog steeds niets!!! is dat normaal???
Wie kan mij helpen??

Hoi Isa-Lente

(is dat je echte naam? Ik vind het erg mooi!!!)

Ik heb geen ervaring met het spiraaltje, ben altijd aan de pil geweest. (februari gestopt)
Kan je dus geen advies geven of je vraag beantwoorden over hoe lang het gaat duren na het verwijderen ervan. Maar ik weet wel (uit alle verhalen die ik hier gelezen heb) dat het wel even kan duren voor je lichaam weer in een "normaal" ritme zit. Dus ja, het zou wel eens langer kunnen duren dan 34 dagen (helaas!).
Ik denk dat je (weer; helaas!) nog maar even moet afwachten,meid.

Wens je veel succes met zwanger worden!

Groetjes, Mickje

Hoi hoi,
Ik ben na twee weken na het verwijderen ook heeeeel licht ongesteld geworden. 25 dagen later heeeeeel erg ongesteld (oh ja, zo vreselijk voelde dat, dat was ik vergeten). Kan het niet zijn dat je gewoon een lange cyclus hebt? Ik zit op het forum april-stoppers en daar zijn meiden bij die wel bijna 40 dagen per cyclus hebben.
Succes er mee. En als je wilt meepraten op het april-forum (nee nee, geen 1 april grap) dan ben je natuurlijk heel erg welkom. Het is er erg gezellig!
Groetjes Martine

Terug
Bovenaan