Mirena

A

Anoniem

Guest
Hallo,

is er iemand die ervaring heeft met zwanger worden na Mirena? Willen graag nog een tweede kindje en vragen ons nu af hoe snel je weer zwanger kunt worden na verwijdering van Mirena.Heb op een ander forum gelezen dat je 't beste 3 mnd. kunt wachten ivm opbouw van baarmoederslijmvlies! Mocht je eerder zwanger worden schijnt de kans op miskraam groter te zijn! Kan iemand mij aan info helpen???? Als vast dank!
Groetjes, Miranda

Geen probleem hoor, zwanger worden na een Mirena.
Ik heb hem ong. 7 jaar gehad en ben heerlijk zwanger.
Meteen in de eerste maand (helaas miskraam, maar niet door de Mirena) maar in de derde weer zwanger en het hartje klopt stevig!!!
Ga ervoor, ook de ha zegt dat het meteen mag en kan.
Doen dus.....

Heeft mijn gynaecoloog nooit verteld. Ik heb begrepen dat zwanger worden direct weer kon.

Mijn menstruatie kwam direct na verwijderen weer goed op gang, daarvoor was het 2 druppels per keer.

Voor mij is het nu een aantal dagen nog wachten om zeker te weten of ik zwanger ben (direct in de eerste cyclus na het verwijderen), ik heb in ieder geval wel de symptonen, die me zo bekend voorkwamen na mijn vorige zwangerschappen

1 op de 10 zwangerschappen schijnt binnen de drie maanden in een miskraam te eindigen.

Indien een vrouw een miskraam krijgt dan zoekt ze graag naar een reden, dus voor sommige vrouwen is dan een verband met de mirena al snel gelegd.

Dusse Miranda net wat crienie zegt, go for it girl!!

hoi miranda,ik was na twee maanden zwanger en alles gaat goed.volgens mijn gyn mocht ik gelijk zwanger worden.groetjes dec moed gea.

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie positieve ervaringen!
Als vrouw ben je toch gevoeliger voor negatieve ervaringen als je probeert zwanger te worden! Thanx voor de oppepper, Miep!
Wij gaan ervoor;)

Ik had ook wat gehoord over miskramen en Mirena. Ben zelf (na Mirena) nu ruim 8 weken zwanger en ik denk ook niet dat er een verband is tussen Mirena en miskramen

Terug
Bovenaan