mirena

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
zijn hier meer mensen die een mirena hebben gehad en nu zwanger willen worden.
ik heb de mirena 1 jaar gehad, en gisteren is hij verwijders ivm, kinderwens. heb al een zoontje van 2,5.
ben sinds een half jaar niet meer ongi geweest door de mirena. dus alles zal wel weer op gang moeten komen, zijn er meer die hetzelfde hebben.

groetjes poohbeer

Hoi ik heb 7aug van dit jaar mijn spiraaltje eruit laten halen. Ik heb al een dochtertje van 4 en gaan nu voor de 2de. Ik had gister weer og moeten worden, maar ben het nog niet dus erg spannend allemaal. Ik heb na het verwijderen een week lang bloedingen gehad, en daarna ben ik op 6sept het laatst og geweest. Dus het is even afwachten.

Groetjes Bianca

Hoi Poohbeer,

Ik heb op 5 september mijn mirena eruit laten halen,ik was toen ongesteld.Ik had meteen een normale cyclus en werd na 28 dagen weer ongesteld.Dat is nu 5 dagen geleden dus ik ga naar ronde 2 voor een derde kindje. Ik heb de mirena 4 jaar gehad.Ik heb van mijn huisarts begrepen dat zodra de mirena eruit is je weer helemaal vruchtbaar bent,gewoon direkt.Dus ik wens je veel succes met zwanger worden!

Groetjes van Lene

Hoi, ook ik heb de mirena er in augustus uit laten halen.
In het begin ongeveer een week dikke bloedingen gehad (voor mijn doen dan).
Daarna ruim 40 dagen niets, daarna ongesteld en ben nu heel benieuwd wanneer het weer komt want eind van deze week zou ik weer ongi moeten worden.
Dit is dus ronde 2 voor kindje 3.
Leuk Iene dat het bij jullie gelijk op gaat trouwens.
Hoe oud zijn jullie kindjes? En jongens meisjes of van elk 1?
Hier 2 jongens, 4 en 2 jaar oud.

Groetjes Mamaloe

Hoi Mamaloe,

Wij hebben een jongen van 6 jaar en een meisje van 4 (bijna 5) jaar.
En ik heb héél veel zin in een derde kindje want ik heb er lang op moeten wachten.Wilde het wel veel eerder maar mijn man twijfelde nog.Maar gelukkig is hij nu ook enthousiast.Ik zit nu dus ook in de tweede ronde, heb denk ik rond 14 oktober mijn eisprong dus we gaan weer ons best doen.Succes!

Groetjes van Lene

Hoi Iene,

Spannend weer he? Ook al weet je onlangs alwel hoe het allemaal gaat, blijft leuk!!
Heb net een onderwerp over de spiraal geplaats want vroeg mij af hoe anderen dat is vergaan. Mijn ongi bleef dus erg lang uit de 1e keer maar vraag me af of het nu dan weer normaal zou moeten zijn.
Of dat ik weer enorm lang moet wachten en me arm koop aan testen hihi.

Groetjes Mamaloe

Terug
Bovenaan