Mirena??

Wie heeft er ervaring met ene mirenaspiraal? Ik heb m nu 5 weken en ik vraag me af of het normaal is dat ik al 5 weken ongesteld ben??? Ik dacht dat je juist NIET meer zou menstrueren??

Groetjes Hanke

Ik heb hem net afgelopen vrijdag laten plaatsen en de gynacoloog heeft uitdrukkelijk gezegd dat de eerste weken tot maanden onregelmatig bloedverlies, buiten de normale periode om, kan plaats vinden. Ook heb ik over zes weken een echo om te controleren of alles goed zit.

Als je het niet vertrouwd, gewoon de gene bellen die hem geplaatst heeft en om advies vragen.

Succes,
Annemieke

Wat gek, dat hadden ze mij ook wel even mogen vertellen. De dokter zei dat ik de normale duur van een menstruatie kon verwachten! Nouja, ik heb deze week ook een echo, dan hoor ik meteen of ie goed zit. Maar het valt me niet mee hoor, zo'n ding. Misschien dan toch maar de pil...

Groetjes Hanke

Hoi,
Ik heb ook sinds 4 wk. de Mirena spiraal en ben ook al 4 wk een soort van ongesteld. Ben eergisteren op controle geweest bij de H.A en die zei ook dat dit normaal is de eerste 3 maanden! Daarna neemt het vaak af of blijft het zelfs weg.
groetjes Amber.

3 maanden??? ojeetje, dan moet ik er maar effe doorheen. Ik voel me alleen zo slap van al dat menstrueren. Verder ben ik naar de dokter geweest en op de echo die gemaakt is was goed te zien dat ie erin zat. Nouja, afwachten maar tot ik me beter ga voelen!

Groetjes hanke

Terug
Bovenaan