mirenaspiraal verwijderd, maar ben ik nu ongesteld geweest of niet!!??? Aaah

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje. Vorige week dinsdag heb ik de mirenaspiraal laten verwijderen omdat we een kinder wens hebben. De gynocoloog vertelde dat mijn cyclus gewoon doorging en dat ik dus vanzelf weer ongesteld zou worden.
Nou heb ik de donderdag, vrijdag en zaterdag steeds kleine beetje donker bloed gehad, meer oud bloed dan nieuw bloed om het zo maar te zeggen. Nou vraag ik me dus af of ik nou wel of niet ongesteld ben geweest. Zo ja dan betekend dat dus dat we eind april begin mei onze eerste pogingen mogen doen, zo niet tja dan is het weer afwachten..
Wat denken jullie?? Wie heeft er ervaring mee?
Groetjes
Isa

hallo isa

ik heb januari mijn mirena laten verwijderen. een week er na had ik ook een aantal dagen wat bloedverlies. vervolgens werd ik een week erna ongesteld en ben het vanaf die tijd weer om de 28 dagen.
wij hebben ook een kinderwens en zijn dus al even bezig.
ik ben dus erg regelmatig ongesteld maar nog wel erg weinig. en nog niet zwanger helaas.
 maar we gaan gewoon verder en we zullen zien

succes met alles

liefs Nelle

Hoi Meiden,

Ik heb ook een mirena gehad. Helaas was mijn lichaam het eruit aan het werken. Dus hij is na 3 maanden weer verwijderd. Mijn arts heeft in die tijd verteld (3 jaar terug ongeveer) dat het wel even kan duren (denk aan een maand of 3 tot een jaar) voordat alles 'normaal" is. Nu heb ik wel heel veel verschillende verhalen gehoord over de mirena en soms weet ik niet wat waar is. Helaas is het woord voor een kinderwens -->  wachten. Daar baal ik soms wel van, want ik heb weinig geduld.

Succes!

Groetjes maaike

Hoi,
Ik heb vorige week woensdag mijn mirena spiraal laten verwijderen. Volgens mijn arts kwam die er "schoon" uit dus verwachtte zij geen nabloedingen. Zij raadde aan te wachten met zwanger raken totdat ik ongi zou worden. En zowaar 2 dagen later werd ik ongi, dat   was effe geleden....wat een zootje!! Dus ik heb het achter de rug zeg maar. Nu kunnen we dus gaan klussen voor de 2e!!
Ik heb ook echt geen idee hoelang het gemiddeld duurt voordat "het" weer op gang komt na het verwijderen van dat ding. Misschien afhankelijk van hoelang je dat ding hebt gehad en of je tussentijds ook, in lichte mate, ongi werd.
Nou suc-6
gr. Amber mv Britt

Terug
Bovenaan