mirenaspiraaltje

Hallo,

De plannen voor een kindje tussen mij en mijn vriend nemen steeds serieuzere vorm aan. De bedoeling is om over een half jaartje het spiraaltje er uit te halen. Hoe zijn de ervaringen bij jullie (of kenissen) die Mirena gehad hebben? Duurde het lang voordat zij zwanger werden? Ik weet dat het persoonlijk is, maar als je de prikpil neemt, is het bijvoorbeeld bekend dat het lang kan duren voordat je normale cyclus opgang komt!
Ik ben benieuwd,
Marrie
 
Hoi Marrie,

Mijn 1e menstruatie kwam 3 weken na het verwijderen van het mirena spiraaltje. Ik had vooral de eerste maanden een beetje een schommelende cyclus, variërend van 23 dagen tot 33 dagen. Na een maand of 5 werd het gemiddeld 29 dagen. Na 9 maanden ben ik zwanger geworden, maar dit is helaas fout gegaan. Ik ben gecuretteerd met 11 weken zw. schap. We zijn nog steeds druk aan het oefenen, ondertussen is het de 15e ronde na het verwijderen van het spiraaltje. Vandaag mijn NOD dus weer heeeeeel spannend. Hopenlijk mag het nu weer raak zijn en gaat het dan wel goed. Dit is mijn verhaal, maar ik ken ook genoeg verhalen van meiden die heel snel na het verwijderen van het spiraaltje zwanger werden hoor !

Succes.

Liefs,
Luna
 
mijn ongesteldheid was gelijk weer normaal een cyclus van 28 dagen was na twee maanden zwanger .volgens mijn gyn kon het heel snel en bij mij heeft ze gelijk gehad maar ieder lichaam zit anders inelkaar.groetjes gea en succes.
 
Bedankt!

Ik las op de site vanmirena dat je gelijk weer zwanger kon worden na het stoppen met Mirena.
Ik heb altijd al een moeilijke cyclus gehad,
ik hou dus mijn hart vast hoe het zal gaan als hij eruit is.
Ik ben zo een 3 jaar geleden 2 jaar pilloos geweest, in die tijd was ik erg onregelmatig (ik was toe rond de 21 jaar, en al heel wat jaartjes aan de pil!)

MArrie
 
Terug
Bovenaan