Mirthe cb

A

Anoniem

Guest
Mirthe is naar cb geweest voor haar 11maandse controle.

Ze is nu 77,8cm en weegt 12035gram

Voordat we de verpleegkundige ruimte in gingen hadden we nog even grappig momentje. De arts en verpleegkundigge twijfelde bij wie ze moest komen vandaag...de arts zag haar lopen en zei...oh maar ze komt toch voor haar 18maanden controle??? Ik neeh hoor ze is pas 11maanden..heelmaal verbaasde gezichten hihi. Tja ze is wat grof gebouwt en als ze dan al zo goed lopen word er even getwijfelt

Maar goed alles was verder oke. Ze kwam ook voor der prikken....in elk been 1. Maar kwam de verpleegkundige er na de prikken achter dat ze ook heb b moest hebben grrrrrrr was ze vergeten. Moest mirthe ook nog apart een prik daarvoor in der arm

Maar goed we hebben het weer even gehad over 3 maanden moet ze pas weer.

Sneu is dat he die prikjes. Gelukkig zijn ze het zelf weer zo vergeten. En wat een opsteker zeg die meid van jou!
Gelukkig is ze nog niet echt 18 maanden, het gaat hard zat toch?
Liefs Nelleke

pffffffffff nee van mij mag ze wel weer terug naar de 4maanden...zo lekker knuffelbaar!

Ik had gister m'n nichtje op schoot. Die is 3 maanden jonger. En ze bleef zitten!! (dat doet Kian al een eeuw niet meer!!) Zooooooooo schattig!
Deze leeftijd heeft ook wel wat hoor, maar dat kleine prut met een hoge knuffel-factor, (zucht)

lachen zeg dat ze haar al ouder schatten maar inderdaad het gaat al veel te snel.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan