Mirthe

Ik ben vaak drukker met lezen dan met schrijven hier dus dacht laat ik even een update schrijven over mijn meis.
Mirthe is nu 6 maanden. Ze is dinsdag naar cb geweest, ze is nu 71cm en 10240gram.
Ze is heerlijk actief, rollen tijgeren en al een beetje kruipen... van de week kwamen we er achter dat ze ook los kan zitten. (heb foto;s maar krijg die slecht geplaatst hier...kijk van het weekend wel of mijn vent weet hoe het werkt)
Ze is nog steeds aan de bv met af en toe een hapje vast. Ze is er niet kapot van maar als het dan moet liever iets met stukken dan een gladde pap. Doe haar maar een stuk banaan!
Verder kletst ze lekker mij roept ze met: hommomo . Ze gebruikt meer de e en o klanken dan de a. Ben wel benieuwd welke klanken jullie kids gebruiken. Aangezien cb hier heel nieuwsgierig is naar de baba en dada maar niet naar de andere klanken.
En verder was dat het wel dacht ik.,,,,
Groetjes Lillian

Hahaha
daar moet ik me toch bij aansluiten...hihi
Stef is volgens mij wel heel hard aan het oefenen. Ik hoor soms toch echt iets wat heel sterkt op papa lijkt...en mij noemt hij volgens mij mumu....ook goed. Ik ben zo snel tevreden...hihi

Maarre...lekker dat alles zo goed gaat. Jouw kleintje is dus ook een stevigerd...ik ben heel benieuwd, wij moeten ook bijna weer naar het cb...

Liefs Annet

Je dochter groeit goed !!!!! of is dat niet veel ,het gewicht!
Ik weet soms ook niet meer hoor hoeveel ze ongeveer wegen.

Groetjes Sil mama van Jelle 9 jaar en van Pim 4,5 maand.

Pmo...ze is iets te zwaar je. Qua lengte zit ze op de +2 lijn en haar gewicht zit daar ver boven....als er een lijn voor zou zijn zou het een +3 of +3,5lijn zijn. 0 is gemiddeld.
Maar ja het is op bv dus maakt het niet veel uit zegt cb

Terug
Bovenaan