mis dat super blije gevoel.....

lieve meiden,

3 jaar geleden was ik voor het eerst zwanger van een meisje.
O wat was ik de hele tijd vrolijk!
Helaas moesten we afscheid van haar nemen na 15 weken ze was ongeneeselijk ziek.
Daarna 2 miskramen gehad maar gelukkig hebben we daarna een gezonde zoon gekregen!
Met mijn kleine kereltje kon ik na 20 weken zwangerschap ook echt genieten en had ik best vaak een vrolijk gevoel.
Nu ben ik echt blij dat het kereltje in mijn buik gezond is ik voel me alleen niet zo vaak vrolijk en ik mis dat gevoel.
heb de 20 weken echo gehad en die was helemaal goed maar het blije vrolijke gevoel is er zo weinig baal ervan.
Voel me ook schuldig ten op zichte van het kleintje.
Heb het op het werk ook erg druk maar over 3 weken kan ik het rustiger aan gaan doen!
sorry moest het even kwijt.

liefs pupke

ik heb niet zo iets afschuwelijks als jij mee gemaakt maar ik herken me wel in dat niet zo super blije gevoel....misschien komt het omdat we het al zo druk hebben met de dagelijkse dingen....
De eerste zwangerschap was natuurlijk ook iets bijzonders en deelde je met z'n 2e. Nu met een kindje erbij is het drukker en vliegt de tijd voorbij....
echt tijd om ergens bij stil te staan is er bijna niet.

Het feit dat je je schuldig voelt ten opzichte van de kleine geeft al aan dat je heel veel geeft om de nieuwe uk....en ook al is er niet super veel blijheid.... alles komt op z'n pootjes terecht....

denk om je zelf , sterkte

liefs

Ook ik kan minder genieten van deze zwangerschap en ik heb geen kindje verloren. (ja 3 miskramen maar dat is anders) Misschien omdat onze oudste de eerste week ook bijna weg was. Of misschien is het niet zo intens als bij een eerste. Ik weet het niet, maar ik zou ook liever rondhuppelen net als bij hem toen. Meid het komt echt wel goed met die jongens van ons. Baal er soms ook van dat het allemaal zo anders is.

Hier ook geen erge dingen maar veel minder intens bezig met zwanger zijn. De tijd vliegt om, we zijn heel druk maar niet zo met het nieuwe kindje.
Toch maak ik me weinig zorgen en weet ik zeker dat de kleine puk strak heel veel liefde van ons gaat krijgen.
Het komt echt goed!

Liefs

He lieve meiden,

Dank jullie wel voor de lieve woorden.
Komt inderdaad wel goed het is nu gewoon ook de drukte op mijn werk en er zijn toch wel wat mensen die hoge verwachtingen hebben van mij en ik kan dat niet altijd opbrengen.
Maar ga proberen om echt over 3 weken gas terug te nemen dan voel ik me vast ook anders.
Wel fijn dat ik bij jullie mijn verhaal even kwijt kan soms voel je je gewoon even zoo alleen.....
thanx!

Dikke kus pupke

Ik zie wel dat je ook veeleisend bent van je eigen hahaha. Hmmm waar herken ik dat van. En waarschijnlijk ook wat last van faalangst? Ik heb inmiddels geleerd het een beetje los te laten al is dat wel heeeeeeeel lastig. En je kunt hier altijd je verhaal doen he.

He Supertje,

Je hebt wel gelijk hoor ben veeleisend voor mezelf vroeger faalangst gehad daar ben ik nu wel overheen gelukkig!
Gaat nu wel iets beter en met de kruimel in mijn buik gaat het goed!
Hoe gaat het met jou?

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan