mis de kraamverzorgende

Pff hebben jullie ook zo een last gehad toen de kraamverzorgende wegging??die van ons is nu 2 dagen weg,maar mis haar gigantich.ze deed echt veel en was erg lief voor ons,zelfs mn man hoefde niks te doen van haar!heb er s avonds echt een traantje om gelaten...en ook nu heb ik het er nog steeds moeilijk mee.moet weer veel zelf doen.en dat is best vermoeiend vind ik.moet er nog even niet aan denken dat mn man volgende week weer gaat werken..maar ondanks alles geniet ik volop van mn kleine mannetje
liefs jootje

ja ik had dat ook...
wij hadden ook een schat van een meid.
heb ook ff gehuild toen ze weg ging.

maar ik vond de dagen daarna ook wel weer fijn.
alleen met t gezinnetje.
idd de week eroptoen mijn man moest gaan werken vond ik het echt niet leuk maar ook dat went weer zo ontzettend snel....

Oh wat klinkt dat bekend!! De eerste 2 dagen zonder waren heel fijn hoor, eindelijk even met z'n drieen, maar nu het huishouden echt aandacht wil...
En ik heb daar echt nog geen puf voor hoor. Wasjes enzo prima, maar de badkamer mag ook echt wel weer even een sopje...

Ik heb ook gehuild toen ze weg ging,maar de week erop is ze met haar kindjes op bezoek gekomen.Ze is net een jaartje jonger dan en ik en het klikte gewoon tussen ons,dus heb er een vriendschap aan overgehouden :D

Oow zo herkenbaar!

Wij hadden ook zo'n top KV. Ze hoorde gewoon even bij ons nieuwe leven. Ze heeft ons mega veel geleerd en nam ons veel werk uit handen.

Ik vond het verschrikkelijk toen ze ging en de volgende ochtend niet meer kwam. Maar inmiddels hebben wij alles op de rit en is het ook heerlijk om alles met z'n drieën te doen.

Toch heb ik tegen de avond altijd een 'emo-uurtje' dan zou ik het liefst even lekker willen janken en dan moet ik ook steeds aan haar denken... Raar eigenlijk, maar ik kan er niks aan doen.

Ach ja, waarschijnlijk is zij alweer half vergeten wie wij waren ;-)

Maar meid, het komt goed. Straks is het volop genieten van de tijd met z'n drieën!!

Ik vond het ook wel even erg moeilijk zonder onze kraamhulp, vond het erg fijn iemand die ons hielp en zoveel leerde. Maar vond het ook wel heerlijk om met z'n 3tjes te zijn.

Hey,

Hier ook echt tranen met tuiten gehuild toen onze KV weg ging... Heb daarna ook pas mijn huildagen gehad volgens mij (maar speelde ook wel meer op persoonlijk vlak). Weet nu al dat ik bij een volgende zwangerschap een verzoekje ga indienen voor haar!

Heb een schrift waarin iedereen die op kraambezoek komt iets kan schrijven voor Floor, en waarin ik op de andere bladzijde dan iets schrijf over de dag (soort van dagboek). Als ik lees wat onze KV heeft geschreven, dan kan ook ook spontaan weer gaan huilen... Stomme hormonen ;)
En inderdaad... Huisje kan ook wel wat hulp gebruiken. Vandaag alleen maar de hond uitgelaten en de flessen uitgekookt. Floor was niet helemaal lekker, veel overgegeven, moest haar 2 keer verkleden omdat het zo erg was, en moest ook nog met de auto naar het consultatiebureau in ander dorp voor de gehoortest (die ze bij ons niet meer doen). En de dag was voorbij. De was zat nog nat in de wasmachine, en de vaatwasser was nog vol met schone vaat toen manlief thuis kwam. Ik was blij toen schoonmama opbelde met de mededeling dat ze nog soep overhadden... :p

liefs,

T

Terug
Bovenaan