Mis ik een belangrijk tv programma ofzo, wat is het hier rustig vanavond!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik dacht ffe forum checken voordat ik naar bed ga, maar dit is gewoon verdacht! Zitten jullie met zijn allen hetzelfde tvprogramma te kijken wat blijkbaar erg leuk is om te zien of verwijderd het forum weer allerlei berichten?

Anyway, ik duik zo toch echt mijn bedje in! Morgen op tijd op, veel te doen in 1 ochtend; o.a. voetjes op laten meten (ws. moet patrick nieuwe schoenen) en ffe de stad in voor broeken voor patrick, hij is ineens uit 3 broeken gegroeid. Als je bedenkt dat ik dan 2x de auto op een moeilijke plek moet parkeren en een stukje moet lopen EN natuurlijk tussendoor nog ffe pauze wil houden bij de v en d ofzo ben ik de ochtend wel weer zoet!

x miranda

misschien marco borsato met wit licht.
Heb ik op me werk een paar keer wat van opgevangen op tv.

Geen idee wat er zo leuk was op tv gisteravond.
Ik zat achter de naaimachine,maar ik zit 's avonds zo en zo bijna nooit achter de computer.Dan mag mijn man.
Gisteravond was bij ons wel kerstavond van school in de kerk.Dat kan er ook mee te maken hebben,toch?

Groetjes Jessica

haha.....   Ik heb gisteren kerstcadeautjes heel mooi ingepakt met linten, kerstballetjes etc.. en ondertussen geluisterd naar Marco B. Was weer echt heel mooi!!!!

En was zo moe van het shoppen overdag dat ik om 22.00 al lag te slapen!!!!!

Misschien is het vandaag weer iets drukker!!!!

gr. Ilone

Hier ook kerstviering van school. Daarna was ik zo op, dat ik om acht uur op de bank in slaap ben gevallen

Hoi Miranda,

Ik was gewoon te moe om te reageren, wel wat gelezen, maar ik voelde me gisteren \zo beroerd.

groetjes Maris

Ik zat natuurlijk wel weer gewoon op het forum te wachten maar hij heeft er de hele avond uit gelegen. Erg Irritant. Hij werkte echt pas rond 22.00 uur weer of zo. Fijn zo'n nieuwe server

Ik had gisteren een kerstborrel op mn werk, was erg gezellig.
Vandaar dus niet aan t forummen maar nu ff alles bijlezen,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan