mis..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben weer terug op het zwanger worden forum, terug bij af voor mijn gevoel. Vanochtend heb ik mijn eerste echo gehad en daarop bleek dat het vruchtje is gestopt met groeien bij ongeveer 6 weken (3,5 week geleden ongeveer). Ik moet nu afwachten tot alles eruit komt. Nog minder dan terug bij af dus zelfs. Ik vind het zo naar.. Ook al had ik een voorgevoel omdat ik bruin slijm en bloed verlies, en omdat ik geen zwangerschapsverschijnselen meer heb, het komt zo knoerhard aan. Ik voel me nu zo ontzettend rot en niet-bijzonder. Alle gedachtes, fantasieën en spulletjes kunnen weer in de kast. Ben nu iemand met een miskraam (nou ja, die moet officieel nog komen dus). Konden we maar gewoon meteen weer verder.. Ja, ik weet het, plekje geven, etc. Maar ik wil gewoon zwanger zijn. Maar dan? Gaat het dan wel goed? En wie zegt dat het weer uberhaupt gaat lukken om zwanger te worden?
Hiernaast zijn er nog zoveel dingen die niet goed gaan in ons leven. Ik had zo gehoopt dat dit ons wel gegund zou zijn. Want zo voelt het...

Kim

Hoi Kim,
ik ben niet zo goed in dir soort dingen, maar wilde je toch even sterkte wensen.Doe gewoon met mij mee (en vele anderen). Al ben ik net pas begonnen, maar op die manier staan we elkaar bij!
Ik ben nieuw op dir forum, maar na al heel wat dingen gelezen te hebben denk ik dat je heel wat steun zult vinden op dit forum!

Sterkte!

hoi kim wat ontzettend erg voor je vooral dat je nu moet wachten tot het los komt. Ik heb zelf ook eens een miskraam gehad ging ook voor een echo en vruchtje was ook gestopt met groeien en geen hartje. Ik was toen 11 weken maar was bij 8 weken al mis gegaan, het is bij mij niet vanzelf gekomen moest gecurreteerd worden. Misschien een troost was daarna vrij snel weer zwanger wat resulteerde in een prachtdochter maar eerlijk is eerlijk ja het is dan zenuwslopend zo'n zwangerschap. Maar ik wens je nu ongelooflijk veel sterkte en wees verdrietig   en ik hoop dat er snel weer een mooie periode komt sterkte en groetjes sandra

Hoi Kim,

wat erg voor je. Je hebt alle recht om je nu verrot te voelen en het allemaal oneerlijk te vinden. Hopelijk komt het vruchtje snel en kan je weer op nieuw gaan beginnen. Verder vooral er veel over praten en huilen.

sterkte
vs

hey kim,

Wat een rotnieuws zeg,

Ik heb zelf in augustus ook een miskraam gehad en wil ook meteen weer zwanger zijn, Ik snap dus helemaal hoe je je voelt, ik kreeg ook veel reacties als, eerst maar eens verwerken en ach je bent nog jong, maar dat wil je niet horen want je wilt gewoon zwanger zijn. Mijn man en ik hebben dus ook besloten om er meteen weer voor te gaan want dat werkt voor mij het beste. Doe dus vooral waar jij je het beste bij voelt. En ik wens je heel veel sterkte toe in deze rot periode.

xx natascha

Meid wat een ellende.
Ik hoop dat je de kracht en rust kunt vinden om alles goed te verwerken, want dat is heel belangrijk.

Ik heb zelf 3 jaar geleden rond deze tijd een miskraam gehad.
Ik begon met  10 weken te vloeien en op de echo was een leeg vruchtzakje te zien.
Achteraf is het met 7 weken waarschijnlijk al mis gegaan.

Een schrale troost (zeker op dit moment) is misschien, dat het waarschijnlijk in de aanleg al niet goed is gegaan.
Anders had je misschien een ongelukkig kindje gehad, dat hou ik mijzelf tenminste voor.
Ik heb na 3 weken een curretage gehad en 4 maanden later was ik opnieuw zwanger van een kerngezonde dochter die in november 2 wordt.

Ik kan me voorstellen dat je je op dit moment ronduit KLOTE voelt, en ik hoop dat je veel steun om je heen ervaart.
En echt waar, na een tijdje gaat de zon weer heel voorzichtig schijnen.

Heel veel sterkte!

Groetjes Anna

Heel veel sterkte gewenst; neem de rust en de tijd om het inderdaad een plek te kunnen geven.........

Wat verschrikkelijk zeg!!!   Heel veel sterkte gewenst,
groet, MOON

Terug
Bovenaan