mis...

Hoi dames,

Ik ben de laatste tijd niet zo actief geweest, maar ik moet nu toch weer even mijn verhaal kwijt :-(
Jullie weten dat mijn vent terug was uit Afghanistan.. en we wilden wel voor een tweede gaan. En t is snel gegaan maar.. t was meteen raak...
Ik ben dus vandaag eigenlijk 9 weken en 5 dagen zwanger... maar het is niet goed :-(
Sinds vorige week donderdag verloor ik bruin slijm en de VK zei vanmorgen dat dat niet erg hoef te zijn. Vanmiddag was het ineens bloed, en moest ik naar t ziekenhuis voor een echo.
Zoeken zoeken zoeken, toen inwendig zoeken zoeken.. ze hebben nu een vruchtzakje gevonden wat op 7 weken en 5 dagen is blijven hangen... :-( Ik voelde me de laatste dagen al "niet zwanger"meer...

Nu moet ik maandag terug om 0845 en gaan ze nogmaals kijken (wat er nog zit mocht ik t verliezen vd week) en dan bekijken ze of er evt een curretage moet gebeuren, hopelijk dan nog dezelfde dag...

Ik ben nu wel al een beetje gewend aan t idee, mede omdat ik me weer normaal voel, maar ben wel erg verdrietig, Zo raar dat er iets in je buik zit wat niet goed is...

Oja en natuurlijk is mijn vent vandaag net op oefening en stond ik bij de bali in het ziekenhuis in mijn eentje te huilen.. Hij is nu wel onderweg naar huis gelukkig.

Nou t is fijn t even van me af te schrijven, het zal een lastige periode worden, en dat wachten op maandag...

Evelien

He gets, het zit je niet mee meid!
Ik hoop dat het allemaal vanzelf gaat en de curretage niet nodig blijkt te zijn, scheelt weer extra ingrijpen,,,
Tuurlijk ben je verdrietig, je leeft toe naar iets en je bent gewoon vanaf dag 1 dat je het weet, zwanger, en dan is het altíjd verdrietig als het niet goed gaat. Dat maakt niet uit of het in de 8ste 10de of 20ste week mis gaat!

Veel sterkte en hou je taai!
Fijn dat Ray weer gauw thuis is, kunnen jullie het samen verwerken.

Groetjes Sas

Hoi Evelien,

Wat balen zeg. Ik leef met je mee. Ik heb zelf een jaar geleden een mk gehad en het is zo triest. Gelukkig is je man nu niet op uitzending.
Heel veel sterkte toegewenst.

Babybelle

He gets meis. Wat naar toch weer. Het hoort natuurlijk bij de natuur maar het blijft gewoon verdrietig. (mijn 1e was een mk). Hopenlijk kun je het een plekje geven.

gr.Ing

Hoi Evelien,

Wat ontzettend vervelend voor je. Ik heb het zelf ook meegemaakt voor de zwangerschap van Sven. Ik had een missed abortion (leeg vruchtzakje). Ook ik voelde me niet zwanger en mijn vermoeden bleek dus de waarheid.
Ik heb destijds wel bewust voor een curretage gekozen omdat ik er dan zeker van was dat mijn baarmoeder ook echt leeg zou zijn.
Ik ben daarna meteen zwanger geworden van Sven. Ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent en dat bleek dus ook zo te zijn.
Het enige wat ik echt vervelend vond was dat ik daarna niet meer zorgeloos zwanger kon zijn omdat je nu dus weet dat het ook mis kan gaan.
Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat alles snel achter de rug is voor je.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan